کد خبر : 820
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 4:48

نشست فرماندار فلاورجان با مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان

نشست فرماندار فلاورجان با مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان

فرماندار فلاورجان در نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلس

فرماندار فلاورجان در نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان برگزار گردید، با بیان اینکه مردم شهرستان فلاورجان، با حضور در تمام عرصه های دفاع از نظام، دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند، خاطرنشان کرد: از بعد از انقلاب، اقدامات مثبت و سازنده ای در حوزه مهندسی آبفا در شهرستان صورت گرفته اما، وضعیت موجود تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله بسیار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری شرکت آب و فاضلاب در توسعه و بهداشت، افزود: مردم و مسئولین شهرستان در راستای توسعه و بهتر شدن شبکه آب و فاضلاب شهرستان، آماده هرگونه همکاری با شرکت مهندسی آبفای استان و شهرستان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، به مطالبات مردم شهرستان پیرامون توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد.

گفتنی است، در این نشست، پس از بررسی های انجام شده، تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc