کد خبر : 870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 5:14

نماینده فلاورجان :قانون «مالیات مستقیم» با رأی نمایندگان به تصویب رسید

نماینده فلاورجان :قانون «مالیات مستقیم» با رأی نمایندگان به تصویب رسید

به گزارش فالنا  به نقل از باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدناصر موسوی‌لارگانی» عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: در این جلسه چند طرحی که مورد ایراد شورای نگهبان واقع شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.   نماینده فلاورجان تصریح کرد: شورای نگهبان نسبت به استفساریه‌ای که در صحن

به گزارش فالنا  به نقل از باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدناصر موسوی‌لارگانی» عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: در این جلسه چند طرحی که مورد ایراد شورای نگهبان واقع شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.  

نماینده فلاورجان تصریح کرد: شورای نگهبان نسبت به استفساریه‌ای که در صحن علنی مطرح شده بود، ایراداتی را اعلام کرد که در قالب یک تبصره به ماده ۳۹ قانون پولی بانکی اضافه شد تا بانک مرکزی بتواند نظارت بیشتری بر موسسات مالی و اعتباری و بانک‌های خصوصی و دولتی داشته باشد.  

وی ادامه داد: ایراد شورای نگهبان بر بحث قانون مالیات مستقیم نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی لارگانی بیان داشت: در جلسات گذشته با حضور قائم مقام دبیر شورای نگهبان ایرادات این طرح برطرف شده بود که امروز به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.  

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: دوتا از مواد بیمه شخص ثالث که در هفته‌های گذشته در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته بود نیز، امروز به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید و آماده ارائه به صحن علنی است.  

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc