کد خبر : 913
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 3:09

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان :روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و مردم هستند

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان :روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و مردم هستند

 اصغر هدایت فرماندار فلاورجان :روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و مردم هستند   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، غلامرضا قائدی ها مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تاریخچه و اهمیت تشکیل روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: به

 اصغر هدایت فرماندار فلاورجان :روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و مردم هستند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، غلامرضا قائدی ها مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به تاریخچه و اهمیت تشکیل روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت روابط عمومی و ارتباطات، در کشور ما نیز روز ۲۷اردیبهشت ماه تحت عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان به مراحل تطور، تکامل و ارتقاء روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: مراحل تشریفاتی و مناسبتی، اطلاع رسانی، اقناع سازی و اطلاعات و ارتباطات دوسویه ازجمله مراحل سیر تطور و تکامل روابط عمومی ها هستند.

وی به روز بودن و هنرمندانه عمل کردن را شرط لازم و رمز موفقیت روابط عمومی ها عنوان کرد و اظهار داشت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری که “هر پیامی، اندیشه ای و هر تفکری، اگر با هنر آمیخته نشود محکوم به شکست و استحلال است”، لذا هر پیام و تفکری برای ماندگار شدن باید با هنر آمیخته شود.

قائدی ها شناخت، اطلاعات و اعتقاد مدیران نسبت به وظایف و اهمیت روابط عمومی ها را شرط کافی و از دیگر رموز موفقیت روابط عمومی ها برشمرد و افزود: مدیران باید به روابط عمومی ها اعتماد داشته باشند که این خود بزرگترین سرمایه است.

وی به اهمیت نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: هر یک از روابط عمومی هایی که بتواند سریعتر و بهتر از فضای رسانه ها در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استفاده کند، موفقتر خواهد بود.

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان نیز در این جلسه، با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و مردم هستند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها وظیفه اطلاع رسانی شفاف، صحیح و به موقع را برعهده دارند که این امر موجب افزایش آگاهی مردم و همدلی در جامعه می شود.

فرماندار فلاورجان یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها را بحران ستیزی دانست و افزود: اگر روابط عمومی ها مسائل و مشکلات مردم و رویدادهای اجتماعی را به موقع تشخیص دهند و درصدد رفع آنها برآیند، می توانند از بسیاری نارضایتی ها و بحران های احتمالی پیشگیری کنند.

وی فرهنگسازی در جامعه را از دیگر وظایف و رسالت های روابط عمومی ها برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید انتظارات مردم را شناخته و متناسب با آنها برنامه ریزی کنند.

مدیر ارشد شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ما انتظار داریم همدلی و وفاق اجتماعی از طریق روابط عمومی ها تحقق یابد، چون آنها حلقه ارتباطی بین مدیران و مردم هستند.

هدایت با اشاره به اهمیت دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، یادآور شد: روابط عمومی ها در برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در راستای افزایش رضایتمندی و بسترسازی برای تحقق همدلی و همزبانی در جامعه، نقش بسزایی را برعهده دارند.

گفتنی است، در پایان این جلسه، گلناری مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان نیز به مواردی پیرامون اهمیت نقش روابط عمومی ها و رسالت های آنان در عرصه های مختلف بویژه اطلاع رسانی، اشاره کرد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc