کد خبر : 926
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 9:20

توسط کانون فرهنگی و هنری بنیاد/ مسابقه کتابخوانی در قهدریجان برگزار می شود

توسط کانون فرهنگی و هنری بنیاد/  مسابقه کتابخوانی در قهدریجان برگزار می شود

توسط کانون فرهنگی و هنری بنیاد/  مسابقه کتابخوانی در قهدریجان برگزار می شود زهرا هادیان مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری بنیاد شهرستان فلاورجان  به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد گسترش و ترویج فرهنگ مطالعاتی در بین جوانان و نوجوانان است.  

توسط کانون فرهنگی و هنری بنیاد/  مسابقه کتابخوانی در قهدریجان برگزار می شود

زهرا هادیان مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری بنیاد شهرستان فلاورجان  به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد گسترش و ترویج فرهنگ مطالعاتی در بین جوانان و نوجوانان است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری بنیاد به مناسبت اولین یادواره شهدای قهدریجان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است، اظهار داشت: کتاب “خاک های نرم کوشک” نوشته سعید عاکف که مورد تایید و حسن نظر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است را برای این مسابقه انتخاب کرده ایم.

 

هادیان گفت: علاقه مندان می توانند پاسخ سوالات را تا (۱۰خرداد) به دفتر کانون فرهنگی هنری بنیاد تحویل دهند.

 

وی در پایان برگزاری اینگونه مسابقات را به منظور تقویت سطح مطالعاتی و روشن گری اذهان عمومی مثبت ارزیابی کرد.

 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت این کتاب فرموده اند: «الآن چند سالی است که کتاب‌هایی درباره‌ی سرداران و فرماندهان جنگ باب شده و می‌نویسند و بنده هم مشتری این کتاب‌هایم و می‌خوانم. با این‌که بعضی از این‌ها را من خودم از نزدیک می‌شناختم و آنچه را هم که نوشته، روایت‌های صادقانه است- این هم حالا آدم می‌تواند کم و بیش تشخیص دهد که کدام مبالغه‌آمیز است و کدام صادقانه است- بسیار تکان‌دهنده است. آدم می‌بیند این شخصیت‌های برجسته، حتی در لباس یک کارگر به میدان جنگ آمده‌اند؛ این اوستا عبدالحسین بُرُنسی، یک جوان مشهدی بنّا که قبل از انقلاب یک بنا بود و با بنده هم مرتبط بود، شرح حالش را نوشته‌اند و من توصیه می‌کنم و واقعاً دوست می‌دارم شماها بخوانید.»

منبع :خبرگزاری شبستان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc