کد خبر : 928
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 11:23

نماینده مردم فلاورجان :کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد تخلف محرز بانک ملی است

نماینده مردم فلاورجان :کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد تخلف محرز بانک ملی است

کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد تخلف محرز بانک ملی است سیدناصرموسوی لارگانی، با تخلف خواندن اقدام بانک ملی در کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد، گفت:اقدام بانک ملی در برداشت از حساب افراد بدون هماهنگی قبلی نارضایتی‌های بسیاری را منجر شده که قابل پیگیری است. نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به

کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد تخلف محرز بانک ملی است

سیدناصرموسوی لارگانی، با تخلف خواندن اقدام بانک ملی در کسر ۵هزار تومانی از حساب افراد، گفت:اقدام بانک ملی در برداشت از حساب افراد بدون هماهنگی قبلی نارضایتی‌های بسیاری را منجر شده که قابل پیگیری است.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به نارضایتی های ایجاد شده درجامعه در پی اقدام اخیر بانک مرکزی در برداشت از حساب مردم، افزود: باید مشخص شود بانک ملی با چه مجوز و اجازه ای نسبت به برداشت از حساب مردم اقدام کرده است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه بانک مرکزی قبل ازانجام اقدام مذکور باید مراتب برداشت از حساب مردم را به اطلاع آنان می رساند،تصریح کرد: این نوع برداشت از حساب شخصی مردم بدون مجوز آنان تخلف محرز است.

وی با بیان اینکه بانک باید با اعلام مراتب برداشت به مردم مجوزهای لازم برای کسر ازحساب آنان جهت هزینه پیامک را دریافت می کرد، گفت:شاید اگر اطلاع رسانی درستی از قبل انجام می شد،بسیاری از مشتریان انصراف خود را از دریافت پیامک اعلام می کردند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه عدم رضایت مردم از برداشت ۵ هزارتومانی ازحسابشان توسط بانک ملی ورود کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی موضوع را به همراه خواهد داشت،تصریح کرد: این اقدام بانک ملی به عدم اعتماد مردم به سیستم بانکی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مشتریان بانک ملی با پیامک هایی که از چند روز گذشته از سوی این بانک با مضمون کسر ۵ هزار تومان کارمزد جهت سرویس پیامک ساپتا برای آن ها ارسال شده متعجب و سردرگم شده اند که اغلب باعث اعتراض و نارضایتی آن ها شده است./

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc