کد خبر : 937
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 8:45

امام جمعه نجف آباد: ایستادگی دیروز شهدا ، آرامش امروز ما را به دنبال داشته است

امام جمعه نجف آباد: ایستادگی دیروز شهدا ، آرامش امروز ما را به دنبال داشته است

امام جمعه نجف آباد: ایستادگی دیروز شهدا ، آرامش امروز ما را به دنبال داشته است فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ غنی باید در بین مردم خصوصا نسل جوان منتقل شود به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  روابط عمومی شهرداری در مراسم دعای ندبه که به مناسبت گرامیداشت ۱۵۱

امام جمعه نجف آباد: ایستادگی دیروز شهدا ، آرامش امروز ما را به دنبال داشته است

فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ غنی باید در بین مردم خصوصا نسل جوان منتقل شود

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  روابط عمومی شهرداری در مراسم دعای ندبه که به مناسبت گرامیداشت ۱۵۱ شهید شهر کلیشادوسودرجان روز جمعه ۸ خرداد با حضور پرشکوه مردم و مسئولین شهرستان در پارک ساحلی شهر برگزار شد.
حجت السلام و المسلمین حسناتی امام جمعه نجف آباد با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در فرهنگ و تاریخ اسلامی دارد و گفت: فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت در راه آرمانها و ارزشهای مقدس الهی در طول پیشرفت وجود داشته است که البته از اول ،انبیاء الهی پیش قراولان این نهضت بوده اند.
و با اعلام اینکه ایستادگی دیروز شهدا ، آرامش امروز ما را به دنبال داشته است گفت: پیامی که شهدا به ما دادند این است که برای ما عزت ،آزادی و شرافت و نهایت حمایت از ولایت قرآن و اسلام حرکت کرده ایم .
امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه شهدا رفتند و جان خود را فدا کردند تا ما بتوانیم اهداف امام راحل که پایداری جمهوری اسلامی ایران بود را برقرار کنیم افزود، همه ما باید رهرو شهدا باشیم.
حجت السلام و المسلمین حسناتی شهادت و توجه به ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه را هرچه بیشتر و بهتر موثر ارزیابی کرد و خاطر نشان نمود توجه به جوانان به فرهنگ ایثار و شهادت و چگونگی تربیت آنان از جمله مسائلی است که باید به آن توجه ویژه ی شود
در ادامه ین مراسم دعای ندبه با صدای گرم حاج محمد رضا باقری مداح کشوری قرائت گردید
 




.

 
 
 
 
 
 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc