کد خبر : 940
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394 - 7:47

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان فلاورجان مقام سوم استان راکسب کرد

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان فلاورجان مقام سوم استان راکسب کرد

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان فلاورجان مقام سوم استان راکسب کرد  به گزارش فالنا به نقل از خبرگزاری فارس  مهدی اسدی بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه ورزش روستایی که در سرای ورزشکاران برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه اظهار کرد: از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان انتظار داشتیم در این

هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان فلاورجان مقام سوم استان راکسب کرد 

به گزارش فالنا به نقل از خبرگزاری فارس  مهدی اسدی بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه ورزش روستایی که در سرای ورزشکاران برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه اظهار کرد: از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان انتظار داشتیم در این جلسه حضور داشته باشند، اما حتی احمد حجازی مسئول ورزش روستایی اداره‌کل در این نشست حضور نیافت که جای گله و شکایت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: ما چیزی از مسئولان ورزش استان نمی‌خواهیم اما حضورشان می‌توانست به ما دلگرمی دهد در صورتی که اگر به طور مثال مجمع سالانه هیئت فوتبال برگزار می‌شد آیا باز هم شاهد چنین برخوردی بودیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: در سال ۹۳ بین سه هیئت برتر کشور قرار گرفتیم در صورتی که اگر تراز مالی هیئت را به‌موقع آماده کرده بودیم باز هم رتبه بالاتری را کسب می‌کردیم.

وی گفت: سال گذشته ۳۰ خانه ورزش روستایی را با کمک دهیاران و نمایندگان افتتاح و میزبانی المپیاد ملی عشایر و ششمین المپیاد روستائیان را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم.

اسدی افزود: مسئولان ورزش استان باید بدانند که هیئت ورزش روستایی مانند یک اداره‌کل است و اصولی نیست که فردی از اداره‌کل ورزش استان در اینجا حاضر نباشد.

وی ادامه داد: میزبانی فوتسال روستائیان کشور را با حضور ۲۸ استان بر عهده گرفتیم و با برگزاری مسابقات فوتسال قهرمان استان را به این مسابقات معرفی می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان تاکید کرد: در بخش بانوان، رشته والیبال را فعال کردیم که امیدوارم بتوانیم در این بخش کوشا باشیم.

وی در پایان هیئت‌های برتر استان را اعلام کرد و افزود: کاشان با ۸۳ امتیاز، اصفهان با ۸۲ امتیاز و فلاورجان با ۶۶ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم هیئت‌ها قرار گرفتند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc