کد خبر : 953
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 16:01

سینما روشن فلاورجان با حضور رئیس سازمان سینمائی کشور افتتاح می‌شود

سینما روشن فلاورجان با حضور رئیس سازمان سینمائی کشور افتتاح می‌شود

  حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره افتتاح سینمای روشن در فلاورجان اصفهان اظهار داشت: این طرح به‌صورت پایلوت در فلاورجان اصفهان صورت می‌گیرد و پس از آن در شهرستان‌های دیگر نیز اجرای می‌شود. وی افزود: طرح سینمای روشن برای اقشار آسیب‌پذیر در راستای ترویج فرهنگی و استفاده از

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره افتتاح سینمای روشن در فلاورجان اصفهان اظهار داشت: این طرح به‌صورت پایلوت در فلاورجان اصفهان صورت می‌گیرد و پس از آن در شهرستان‌های دیگر نیز اجرای می‌شود.

وی افزود: طرح سینمای روشن برای اقشار آسیب‌پذیر در راستای ترویج فرهنگی و استفاده از سینما در شهرستان‌هایی که دسترسی به سینما ندارند و یا سینمای استاندارد ندارند اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با این طرح مردم با سینما ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند با توجه به اینکه مقوله سینما یکی از ابزارهای فرهنگی و هنری تاثیرگذار در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح نیاز به زیرساخت‌های خاصی نیست و سالن‌هایی که مناسب برای اکران فیلم هستند مورد بازنگری و استفاده برای اکران فیلم قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: این طرح دائمی است و به این شکل نیست که تنها باری یک شهرستان در یک محدوده زمانی روی دهد و از این پس فیلم‌های روز در شهرستان‌ها با این طرح برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

حجت‌الاسلام ارزانی با اشاره به انتخاب فیلم‌های روز برای هر شهرستان گفت: انتخاب هر فیلم در هر شهرستان با توجه به فرهنگ بومی هر شهرستان انتخاب می‌شود که انتخاب آن توسط اعضای شورای فرهنگی هر شهرستان که امام جمعه شهرستان در راس آن قررا دارد صورت می‌گیرد.

وی افزود: افتتاح طرح سینمای روشن روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در شهرستان فلاورجان با حضور حجت الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc