کد خبر : 960
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 11:36

انتخاب دو عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه

انتخاب دو عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه

با رای نمایندگان مجلس، «سید ناصر موسوی لارگانی» و «محسن صرامی‌فروشان» به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب شدند. در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی موضوع انتخاب دو تن از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس کمیسیون اقتصادی مجلس

با رای نمایندگان مجلس، «سید ناصر موسوی لارگانی» و «محسن صرامی‌فروشان» به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی موضوع انتخاب دو تن از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس کمیسیون اقتصادی مجلس چهار نفر از نمایندگان را برای رای‌گیری به صحن علنی معرفی کرد که این چهار نفر عبارت بودند از محمد علیپور نماینده مردم خوی، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، محسن صرامی‌فروشان نماینده مردم خمین‌شهر و ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل.

با انصراف محمد علیپور، از میان سه نماینده باقی‌مانده رای‌گیری با ورقه به عمل آمد که در نهایت سید ناصر موسوی لارگانی با ۱۱۹ رای و محسن صرامی‌فروشان با ۱۰۱ رای به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc