کد خبر : 1094
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 16:41

پایان مسابقات جودوی اصفهان در مبارکه/ فولادشهر و فلاورجان نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

پایان مسابقات جودوی اصفهان در مبارکه/ فولادشهر و فلاورجان نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

، مسابقات جودوی جام رمضان قهرمانی استان اصفهان از ساعت ۲۱ شامگاه جمعه تا ساعت ۲ بامداد امروز در ورزشگاه ۲۲ بهمن شهرستان مبارکه برگزار شد. در این مسابقات که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم ورزشی از شهرستان‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. شهرستان

، مسابقات جودوی جام رمضان قهرمانی استان اصفهان از ساعت ۲۱ شامگاه جمعه تا ساعت ۲ بامداد امروز در ورزشگاه ۲۲ بهمن شهرستان مبارکه برگزار شد.

در این مسابقات که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم ورزشی از شهرستان‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهرستان اصفهان با پنج تیم و شهرستان مبارکه با سه تیم، بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را به خود اختصاص داده بودند.

همچنین شهرستان‌های فلاورجان، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، نجف‌آباد و تعدادی از شهرستان‌های دیگر اصفهان نیز در مسابقات حاظر بودند.

این مسابقات در نهایت با قهرمانی تیم جوانان زرین‌شهر در رده سنی جوانان به پایان رسید. همچنین ذوب‌آهن اصفهان به مقام دوم دست یافت و فولادشهر و فلاورجان نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

تیم اصفهان در رده سنی بزرگسالان مقام نخست را ازآن خود کرده و تیم فولادشهر نیز مقام نایب قهرمانی این مسابقات را ازآن خود کرد. همچنین در رده سنی بزرگسالان، تیم‌های مبارکه و زرین‌شهر به صورت مشترک، مقام نخست را ازآن خود کردند.

منبع :مهر 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc