کد خبر : 10946
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 8:25

موسوی لارگانی :در حال حاضر بسیاری از مدارس موجود در این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی هستند چرا که امکان درس خواندن و اسکان در این ساختمان‌ها برای دانش‌آموزان خطرناک است.

نماینده شهرستان فلاورجان :در حال حاضر بسیاری از مدارس موجود در این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی هستند چرا که امکان درس خواندن و اسکان در این ساختمان‌ها برای دانش‌آموزان خطرناک است. به گزارشنیوز فلاورجان ، حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در مراسم اردوی پیش‌آهنگان یاور مربی پیشتاز استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مدارس

DSC00061
نماینده شهرستان فلاورجان :در حال حاضر بسیاری از مدارس موجود در این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی هستند چرا که امکان درس خواندن و اسکان در این ساختمان‌ها برای دانش‌آموزان خطرناک است.
به گزارشنیوز فلاورجان ، حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در مراسم اردوی پیش‌آهنگان یاور مربی پیشتاز استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مدارس موجود در این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی هستند چرا که امکان درس خواندن و اسکان در این ساختمان‌ها برای دانش‌آموزان خطرناک است.
وی افزود: از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم که در راستای رفع این مشکل توجه لازم را داشته باشد چرا که بسیاری از مردمان این شهر کشاورز هستند و توانایی کمک به مدارس را ندارند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهارداشت: در حال حاضر طبق گزارشات رسیده چندین مدرسه در سطح شهر اصفهان از نظر درآمد بسیار بالاتر از دیگر مدارس در نواحی مختلف شهر هستند.
وی ادامه داد: از دیگر مشکلات موجود در شهرستان فلاورجان، عدم برخوداری از امکانات فرهنگی، سالن‌های اجتماعات و فضاهای ورزشی است.
موسوی لارگانی با اشاره به یکی از این مشکلات در شهرستان فلاورجان گفت: چند سال گذشته مسئولان آموزش و پرورش دستور ساخت استخری در این شهرستان صادر کردند اما متاسفانه هیچ اقدامی برای اتمام این فضای ورزشی انجام نشده است. این در حالی است که شهرستان‌های اطراف از چندین استخر برخوردار هستند
وی با اشاره به این مطلب که مسئولان و فرهنگیان این شهرستان از امکانات موجود در اردوگاه کشوری شهید بهشتی برخوردار نیستند، عنوان کرد: در حالیکه بخشی از این اردوگاه استانی و بخش دیگر به صورت کشوری است، چنانچه فرهنگیان این شهرستان قصد برگزاری مراسمات مختلف در این مکان را داشته باشند باید مبالغ قابل توجهی را پرداخت کنند
وی در ادامه اظهاراتش گفت: با توجه به وضعیت تورم در کشور یک بازنشسته فرهنگی بعد از ۳۵ سال سابقه کار تنها یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند، حال با این وجود این میزان از بازنشستگی تا چه اندازه می‌تواند راه‌گشای مشکلات معیشتی فرهنگیان باشد
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در سال ۸۷ هزار واحد ساختمان مسکونی احداث شود که در سال ۸۶ این عملیات آغاز شد و قرار بود در سال ۸۹ به فرهنگیان تحویل داده شود.
منبع :پانا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc