کد خبر : 1131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 3:06

مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان با برگزاری ۱۰۸ بازی :شاهد /ماهان /آینده سازان وبانک رفاه قهرمان شدند

مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان با برگزاری ۱۰۸ بازی :شاهد /ماهان /آینده سازان وبانک رفاه قهرمان شدند

مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان با برگزاری ۱۰۸ بازی :شاهد /ماهان /آینده سازان وبانک رفاه قهرمان شدند به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان گرامیداشت ماه مبارک رمضان با برگزاری ۱۰۸ مسابقه  در سالن کوثر مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان به پایان رسید. این مسابقات که همه

مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان شهرستان فلاورجان با برگزاری ۱۰۸ بازی :شاهد /ماهان /آینده سازان وبانک رفاه قهرمان شدند

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان شهرستان فلاورجان مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان گرامیداشت ماه مبارک رمضان با برگزاری ۱۰۸ مسابقه  در سالن کوثر مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان به پایان رسید.

این مسابقات که همه ساله با استقبال خوب علاقمندان به این رشته در شهر فلاورجان برگزار می شود امسال نیز علاوه بر شهرستان از شهرهای اصفهان ْ خمینی شهر ْدرچه و لنجان تیم های در چهار رده سنی نونهالان / نوجوانان /جوانان و بزرگسالان شرکت کرده بودند .

در رده سنی نونهالان تیم شاهد احمدآباد با برد مقابل تیم ایرانیان فلاورجان موفق شد مقام قهرمانی راکسب کند که تیم میلاد نور آغچه بدی هم بعد از ایرانیان مقام سوم این رده سنی را کسب کرد.

رده سنی نوجوانان باز هم ایرانیان در فینال حضور داشت ولی شاگردان غلامعلی رهنما این فینال را هم از دست دادند و مغلوب تیم ماهان قهدریجان شدند تا باز هم ماهان قهرمان شود و تیم های ایرانیان و سعادت درچه مقام دوم و سوم را کسب کنند.

در رده سنی جوانان باز هم یک نماینده دیگر از قهدریجان قهرمان شد این فینال که تحت شعاع بازی بزرگسالان برگزار شد تیم آینده سازان قهدریجان در ضربات پنالتی تیم پوریای ولی فلاورجان را شکست داد و مقام قهرمانی را کسب کرد .و تیم صاحب الزمان خیرآباد مقام سوم را بدست آورد.

فینال بزرگسالان امسال در شرایطی برگزار می شد که برخلاف سالهای گذشته خبری از مسئولین شهرستان باتوجه دعوت نامه های که چند روز قبل داده شده بود نبود وفقط ورزشی ها آمده بودند تیم خلیج فارس فلاورجان که شب قبل در استان رتبه سوم را کسب کرده بود در فینال بزرگسالان می بایست به مصاف تیم بانک رفاه اصفهان می رفت که از ۵ بازیکن برتر استان در ترکیب خود استفاده می کرد .

شروع بازی تیم بانک رفاه بخاطر تجربه بازیکنان اش همچون احسان جزینی که در تیم لیگ کشوری رعد پدافند بازی میکرد بازی را در دست گرفت ولی رفته رفته تیم خلیج فارس با توجه به حمایت تماشاگرانش بر حریف خود برتری پیدا کرد ولی تلاش دو تیم در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم در ایتدا تیم بانک رفاه اصفهان روی حرکت خوب احسان جزینی به گل اول دست پیدا کرد ولی در ادامه تیم خلیج فارس توپ های متعددی را از دست داد تا این تیم اصفهانی قهرمان مسابقات در رده سنی بزرگسالان در شهرستان فلاورجان شود.

در پایان با حضور استاد ایرج نظری مدرس بین المللی کشورمان ْمهدی مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان ْ کیانی و قاسمی اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان ْ ارژنگ قشلاقی ْ توکلی رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر و جمعی از پیشکسوتان شهرستان از تیم های برتر با اهداء کاپ و جوایز نفیسی تجلیل شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc