کد خبر : 11317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 14:14

اختتامیه طرح تلاوت نور در کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه فلاورجان

اختتامیه طرح تلاوت نور در کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه فلاورجان اختتامیه طرح قرآنی تلاوت نور همراه با برگزاری محفل انس با قرآن کریم و یادوراه شهدای روستای تمندگان از توابع شهرستان فلاورجان همزمان میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) شامگاه گذشته(۸ دی) در مسجد جامع این روستا برگزار شد. این برنامه که

طرح-تلاوتاختتامیه طرح تلاوت نور در کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه فلاورجان
اختتامیه طرح قرآنی تلاوت نور همراه با برگزاری محفل انس با قرآن کریم و یادوراه شهدای روستای تمندگان از توابع شهرستان فلاورجان همزمان میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) شامگاه گذشته(۸ دی) در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
این برنامه که با قرائت قرآن توسط مهدی مرادی قاری بین المللی قرآن کریم آغاز شد با سخنرانی حجت الاسلام صمدی امام جماعت مسجد جامع روستای تمندگان و مسئول برگزاری یادواره شهدای این روستا ادامه یافت.
حجت الاسلام صمدی، ۹دی ر ا روز بصیرت افزایی امت دانست و بصیرت افزایی را از جمله برنامه های صورت گرفته در این روستا برشمرد.
گفتنی است طرح قرآنی تلاوت نور، توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مساجد کشور در حال اجراست که بر اساس آن روزانه یک یا دو صفحه از قرآن کریم بعد از اقامه نماز قرائت می شود.
منبع :شبستان
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc