کد خبر : 1147
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 2:38

نماینده مردم فلاورجان: امیدواریم وعده دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بیمارستان کلیشاد عملیاتی شود

نماینده مردم فلاورجان: امیدواریم وعده دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بیمارستان کلیشاد عملیاتی شود

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که در بهمن ماه سال گذشته وزیر بهداشت در سفر خود به اصفهان عنوان کرد که بیمارستان کلیشاد و سودرجان در سوم خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد اما در حال حاضر این بیمارستان هنوز به بهره‌برداری

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که در بهمن ماه سال گذشته وزیر بهداشت در سفر خود به اصفهان عنوان کرد که بیمارستان کلیشاد و سودرجان در سوم خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد اما در حال حاضر این بیمارستان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، با توجه به این موضوع این پروژه در چه زمانی راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: پیش از این موضوع وزیر بهداشت در نامه‌ای مکتوب با مهر و امضای به بنده اعلام کرد که بیمارستان کلیشاد و سودرجان را در آذر ماه سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه نامه مکتوب وزیر بهداشت با مهر و امضای وی در اختیار بنده است، اضافه کرد: پیگیری‌های بسیاری را برای بهره‌برداری از بیمارستان کلیشاد و سودرجان داشتیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر بهداشت در بهمن‌ماه سال گذشته بازدیدی را از این بیمارستان داشت و عنوان کرد که سوم خردادماه سال جاری همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر بیمارستان کلیشاد و سودرجان را به بهره‌برداری می‌رسانیم که این بیمارستان از نظر ساختمان یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است.

وی با تاکید بر اینکه اما بنده در همان زمان به وزیر بهداشت عنوان کردم که آیا این زمان به واقعیت تبدیل می‌شود و انتظار مردم فلاورجان و کلیشاد و سودرجان برای راه‌اندازی این بیمارستان به پایان می‌رسد، ادامه داد: وزیر بهداشت در پاسخ به من گفت که اگر بیمارستان کلیشاد و سودرجان در سوم خردادماه به بهره‌برداری نرسید یک سفر در کنار سه می‌گذاریم و حداقل این بیمارستان را تا ۳۰ خردادماه سال جاری راه‌اندازی می‌کنیم.

موسوی‌لارگانی با اشاره به اینکه پیگیری‌های متعددی را هر بار برای راه‌اندازی بیمارستان کلیشاد و سودرجان انجام می‌دهم و در حال حاضر نیز در حال تجهیز این بیمارستان هستند، تاکید کرد: طی این مدت جلسات متعددی را برای این موضوع داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ روز پیش نیز جلسه‌ای با دو معاون دانشگاه علوم پزشکی در ساختمان بیمارستان کلیشاد و سودرجان داشتیم، افزود: در این جلسه معاونان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند که بیمارستان کلیشاد و سودرجان را به صورت ۱۰۰ درصدی راه‌اندازی می‌کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه من به دلیل بد‌قولی‌های دیگران شرمنده مردم فلاورجان شده‌ام، گفت: دیگران برای زمان راه‌اندازی بیمارستان کلیشاد و سودرجان به مردم قول می‌دهند و به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید جوابگوی بد‌قولی‌های مدیران به مردم فلاورجان و کلیشاد و سودرجان باشیم، اظهار کرد: پروژه بیمارستان کلیشاد و سودرجان عمر زیادی دارد و زمانی مسئولان کشور، استان و شهرستان فلاورجان عنوان می‌کردند که ساختمان بیمارستان باید تخریب شود.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه پیگیری‌های بسیاری را در ارتباط با رسیدگی به وضعیت این پروژه در زمان دولت نهم داشتم، ادامه داد: در آن زمان مبلغ یک میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی این ساختمان اختصاص داده شده که این اعتبار جوابگو نبود و به صورت مجدد ۶۰۰ میلیون تومان برای مقاوم‌سازی این ساختمان اختصاص داده شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین به دنبال پیگیری‌هایی که برای این پروژه داشتیم ۱۸ میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان کلیشاد و سودرجان هزینه شده است، تصریح کرد: همچنین حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه تجهیز این بیمارستان است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان کلیشاد و سودرجان در حال تجهیز است، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قول داده است که بیمارستان کلیشاد و سودرجان در هفته دولت در هفته نخست شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم وعده دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بیمارستان کلیشاد و سودرجان به صورت حتمی عملیاتی شود، تاکید کرد: امیدواریم که این بیمارستان در هفته دولت با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری برسد تا دیگر ما جوابگوی بدقولی‌های مدیران نباشیم.

موسوی‌لارگانی بیکاری جوانان را یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان فلاورجان دانست و افزود: فارغ‌التحصیلان بسیاری در رشته‌های مختلف در این شهرستان وجود دارد که این افراد با معضل بیکاری مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه نتایج اولیه که در آزمون استخدامی در این بیمارستان اعلام شد، تعداد محدودی از جوانان این شهرستان در این آزمون پذیرفته شده بودند، گفت: بار‌ها تأکید کرده‌ایم که در بیمارستان کلیشاد و سودرجان از نیرو‌های تحصیل‌کرده این شهرستان در بخش‌های مختلف استفاده کنند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc