کد خبر : 1158
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 1:16

فرماندار فلاورجان از برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بازدید کرد.

فرماندار فلاورجان از برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بازدید کرد.

فرماندار فلاورجان از برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان صبح امروز به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان، در برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به برنامه های غنیسازی اوقات فراغت شهرستان حضور یافت و

فرماندار فلاورجان از برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان صبح امروز به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان، در برخی کلاس های در حال اجرای مربوط به برنامه های غنیسازی اوقات فراغت شهرستان حضور یافت و از نزدیک از روند برگزاری این کلاس ها در شهرستان بازدید کرد.
فرماندار فلاورجان با حضور در جمع نونهالان آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه اینگونه کلاس های ورزشی با استقبال خوبی مواجه شده که این خود مرهون علاقه خانواده ها به رشد و پیشرفت فرزندانشان است.

رئیس ستاد غنیسازی اوقات فراغت شهرستان بر استفاده بهینه این نوجوانان از فضاها و زمین های ورزشی موجود تأکید نمود و خاطرنشان کرد: در یک زمین ورزشی علاوه بر فنون و تمرینات ورزشی، نظم، تربیت، قانونمداری و تکریم خانواده و جامعه نیز باید فرا گرفته شود.
وی این نوجوانان را سرمایه های کشور و استان دانست و گفت: امیدواریم با همت و پشتکار بیشتر، هریک از شما در آینده جزء بازیکنان تیم های مطرح استانی و کشوری باشید.
شایان ذکر است، فرماندار فلاورجان علاوه بر حضور در آکادمی فوتبال نونهالان باشگاه سپاهان، از مجموعه ورزشی باشگاه کارگران در محله افجد شهر کلیشاد و سودرجان و استخر اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم نیز بازدید کرد

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc