کد خبر : 1188
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 4:21

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان : در چهار ماه ابتدای سال بالغ بر ۸۰ هزار راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شدند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان : در چهار ماه ابتدای سال بالغ بر ۸۰ هزار راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شدند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان گفت: در چهار ماه ابتدای سال بالغ بر ۸۰ هزار راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شدند. دکتر سید اکبر حسینی با اشاره به تولید ۴ هزار و ۵۶۰ تن گوشت قرمز از ابتدای سال تا کنون در واحدهای تولیدی شهرستان، اظهار کرد: پارسال نیز

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان گفت: در چهار ماه ابتدای سال بالغ بر ۸۰ هزار راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شدند.

دکتر سید اکبر حسینی با اشاره به تولید ۴ هزار و ۵۶۰ تن گوشت قرمز از ابتدای سال تا کنون در واحدهای تولیدی شهرستان، اظهار کرد: پارسال نیز با ذبح بیش از ۲۱۶ هزار رأس دام سبک و سنگین درکشتارگاه های شهرستان در مجموع ۱۰ هزار و ۸۶۰ تن گوشت قرمز تولید شد.

وی با تاکید به آمار ۴ ماهه ابتدای سال گفت: از این میزان گوشت قرمز ۳ هزارو ۳۰۰ تن از کشتار دام های سبک و مابقی نیز از کشتار دام سنگین استحصال شده است.

حسینی افزود: با نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان در این مدت نیز یک میلیون و ۴۶۰ هزار قطعه طیور نیز در کشتارگاه های طیور ذبح بهداشتی شده که از این تعداد ذبح دو هزار و ۹۰۰ تن گوشت سفید تولید شده است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در حال حاضر یک کشتارگاه طیور در این شهرستان با نظارت بازرسان بهداشتی دامپزشکی فعالیت می کند.

قابل ذکر است شهرستان فلاورجان با بیش از ۱۳۵ هزار راس دام سبک و سنگین یکی از شهرستانهای مهم دامپروری در استان اصفهان به شمار می رود.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc