کد خبر : 1203
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 18:24

فرماندار فلاورجان:خشکسالی بر فرهنگ مردم تاثیر گذار است

فرماندار فلاورجان:خشکسالی بر فرهنگ مردم تاثیر گذار است

فرماندار فلاورجان، گفت: معضلاتی مانند اعتیاد، خشکسالی و استفاده از ماهواره بر روی فرهنگ شهرستان فلاورجان سایه انداخته است. اصغر هدایت؛ فرماندار فلاورجان، با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه فرهنگی باید بسیار گسترده باشد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: از این رو باید عزمی جهادی در بین مسئولان برای رسیدگی به معضلات فرهنگی در

فرماندار فلاورجان، گفت: معضلاتی مانند اعتیاد، خشکسالی و استفاده از ماهواره بر روی فرهنگ شهرستان فلاورجان سایه انداخته است.

اصغر هدایت؛ فرماندار فلاورجان، با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه فرهنگی باید بسیار گسترده باشد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: از این رو باید عزمی جهادی در بین مسئولان برای رسیدگی به معضلات فرهنگی در هر شهرستان ایجاد شود.

 

وی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ائمه جمعه و فرمانداران سراسر استان اصفهان اقدامی نیک و پسندیده در راستای تجمیع فعالیت‌ها و اعتبارات فرهنگی در استان اصفهان است، افزود: این شهرستان ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که میزبان اقوام مختلف ایرانی است و فرهنگ اصیل اقوام در این شهرستان وجود دارد.

 

فرماندار فلاورجان، با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین کانون فرهنگی مساجد استان اصفهان را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت:  کانون‌های ما همگی فعال هستند و بر این اساس امضای این تفاهم نامه را با آغوش باز می پذیریم تا بتوانیم با هم افزایی ارگان‌های مختلف در شهرستان گام خوبی را در مباحث فرهنگی برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد شهر فلاورجان وابسته به کشاورزی است و خشکسالی‌های اخیر ضرر زیادی را به کشاورزان وارد کرده است، ادامه داد: این مشکل بر روی دیگر مباحث جامعه نیز تاثیرگذار بوده که در این میان فرهنگ استثنا نبوده است.

 

هدایت، در ادامه با اشاره به اینکه جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌های فرهنگی در انجام فعالیت‌هایشان نیز باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این مشکل باید از سطح کلان تا خرد کشور مورد توجه باشد.

 

وی استفاده از ماهواره و اعتیاد را نیز از دیگر چالش‌های شهرستان فلاورجان عنوان کرد و گفت: این مسایل بر روی فرهنگ فلاورجان سایه انداخته است و باید این معضل با استفاده از برنامه ریزی صحیح مرتفع شود.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc