کد خبر : 1308
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 10:11

جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فلاورجان

جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فلاورجان

فرماندار فلاورجان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال به نسل‌های آینده است. به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای بزرگداشت این هفته، خاطرنشان کرد:

فرماندار فلاورجان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال به نسل‌های آینده است.

به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای بزرگداشت این هفته، خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت دوران پرافتخار دفاع مقدس و با اذعان بر نامگذاری سال و شعار محوری “ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی” باید برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس را تنظیم و تبیین کنیم.

وی دفاع مقدس را صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباحات ملت قهرمان ایران اسلامی دانست و افزود: این هفته فرصتی مناسب برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی و اعتلای انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان فلاورجان دفاع مقدس را حماسه‌ای بزرگ و بی نظیر خواند و گفت: دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ و سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان در راهی سعادتمند برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی بود.

هدایت هفته دفاع مقدس را بستری مناسب برای تحقق شعار سال دانست و تأکید کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان باید برای پاسداشت این هفته استفاده کرده و با رویکردی جدید در راستای تحقق شعار سال و تقویت وحدت و همدلی در شهرستان تلاش کنیم.

وی خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اداری شهرستان در راستای حمایت و اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته شد، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده است.

امام جمعه فلاورجان انتقال فرهنگ ایثار و جهاد را ازجمله وظایف نسل حاضر و مسئولان دانست و گفت: دوران دفاع مقدس یکی از مقاطع استثنائی تاریخ ایران و تاریخ اسلام در ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین قدوسی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها در کشور بوده‌اند، افزود: باید با استفاده از تمام شیوه‌ها و ابزارهای مجاز و مشروع، این ارزش‌ها را در جامعه برجسته و واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را به نسل حاضر و آینده منتقل کنیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc