کد خبر : 1340
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 12:42

حجت‌الاسلام سیدمحمد خلیلی : پاسداری از انقلاب اسلامی مختص به گروه خاصی نیست

حجت‌الاسلام سیدمحمد خلیلی : پاسداری از انقلاب اسلامی مختص به گروه خاصی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام سیدمحمد خلیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان گفت: در هفته‌ای که گذشت رهبر انقلاب، در جمع فرماندهان سپاه در جمله‌ای فرمودند یکی از جلسات مبارک که بنده اشتیاق دارم در آن حضور یابم در جمع سپاهیان و پاسداران انقلاب است. وی افزود: پاسداری از انقلاب گروه

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام سیدمحمد خلیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان گفت: در هفته‌ای که گذشت رهبر انقلاب، در جمع فرماندهان سپاه در جمله‌ای فرمودند یکی از جلسات مبارک که بنده اشتیاق دارم در آن حضور یابم در جمع سپاهیان و پاسداران انقلاب است.

وی افزود: پاسداری از انقلاب گروه خاصی را نمی‌طلبد و همگی می‌توانیم پاسدار دستاوردهای انقلاب و مورد توجه حضرت آقا باشیم.

حجت‌الاسلام خلیلی تصریح کرد: مکررا می‌شنویم که حضرت آقا در صحبت‌هایشان به نفوذ دشمن اشاره دارند که همه باید مراقب باشیم، چراکه دشمن تمام نیروهای خود را بسیج کرده برای نفوذ مرموز در لایه و سطوح مختلف نظام اسلامی، البته زهی خیال باطل منتها مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم مقابله در برابر نفوذ دشمن، گفت: نفوذ فرهنگی ـ سیاسی، خطرناک‌تر از نفوذ اقتصادی ـ امنیتی است. برای بحث امنیتی نیروهای خاصی هستند که مرتبا رصد می‌کنند اما فضای فرهنگی یک فضای باز و گسترده است و هرکس و هرجا باید یک سرباز فرهنگی باشد.

وی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر عقاید و باورهای مردم است، که تغییر باورها خیلی خطرناک است و لازم است همه در بحث نفوذ دشمن بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به هتک حرمت مسجدالاقصی و کشتار مسلمانان تصریح کرد: دشمن صهیونیسم از اول یکی از اهدافش خارج کردن مسجدالاقصی از دست مسلمانان بوده که این هدف را آرام آرام پیش می‌برد.

وی در ادامه بحث راجع به حوادث هفته گذشته بیان کرد: خاطره تلخ کشتار حاجیان در ۶ ذی‌الحجه سال ۱۴۰۷ قمری مصادف با سال ۶۶ شمسی فراموش‌کردنی نیست و همیشه برای جامعه مسلمانان تلخ بوده و هست. حادثه‌ای که با دستور آمریکا و حمایت و مشارکت آل سعود انجام گرفته و نزدیک به ۴۰۰ نفر از حاجیان به شهادت رسیدند.

امام جمعه فلاورجان در ادامه اظهار داشت: بحث امنیت زائر در دست کشور میزبان است که همیشه کوتاهی می‌کند و حادثه چند روز اخیر سقوط جرثقیلی که باعث کشته شدن ۱۱ نفر از حاجیان از ایران اسلامی شد بسیار دردناک بود.

حجت‌الاسلام خلیلی با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) افزود: این امام بسیار صبور بودند که صبوری یک کلید راه‌گشا است. امام باقر هر روز صدقه می‌دادند و البته در روز جمعه بیشتر صدقه می‌دادند.

وی تاکید کرد: در ایام بازگشایی مدارس خانواده‌هایی هستند که توانایی مالی ضعیف دارند و چه خوب است همانطور که دوست داریم فرزندانمان با لباس و لوازم نو به مدرسه بروند به آن‌ها نیز کمک کنیم.

امام جمعه فلاورجان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: بیشترین شهدا مربوط به استان اصفهان است از هر ۱۴۴ نفر یک شهید تقدیم انقلاب شده است که در راس آمار است.

وی همچنین در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه فلاورجان تصریح کرد: عرفه و عید قربان یک فرصت طلایی است و چه خوب است عرفه را مزین کنیم به کلام امام حسین(ع) و سفارش شده است دو رکعت نماز بخوانیم و پیشانی بر خاک بگذاریم و به گناهان خود اقرار کنیم که در روز عید قربان که عید تقرب به خداست گناهی نداشته باشیم

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc