کد خبر : 1369
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 14:40

مدیرکل حج و زیارت اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد آخرین وضعیت حجاج اصفهانی در مکه؛۱۸ زائر اصفهانی هم‌چنان مفقود+ اسامی‌

مدیرکل حج و زیارت اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد آخرین وضعیت حجاج اصفهانی در مکه؛۱۸ زائر اصفهانی هم‌چنان مفقود+ اسامی‌

 غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت حجاج اعزامی از استان اصفهان به مکه مکرمه اظهار داشت: در حادثه روز پنجشنبه منا، ۵ تن از زائران اصفهانی جان خود را از دست دادند و ۳ زائر نیز مجروح شدند که در بیمارستان بستری هستند. وی با بیان اینکه ۱۸‌نفر از

 غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت حجاج اعزامی از استان اصفهان به مکه مکرمه اظهار داشت: در حادثه روز پنجشنبه منا، ۵ تن از زائران اصفهانی جان خود را از دست دادند و ۳ زائر نیز مجروح شدند که در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۱۸‌نفر از زائران اصفهان پس از حادثه روز پنجشنبه منا مفقود شدند، افزود: از ۳۸ کاروان اعزامی استان اصفهان به سرزمین وحی، ۳۴ کاروان با مشکلی مواجه نشدند و تنها ۴ کاروان درگیر حادثه شدند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته با تمام مدیران کاروان‎های استان اصفهان در مکه مکرمه تماس گرفته شده است، تصریح کرد: کاروان ۱۳۰۷۷ شهرضا، ۱۳۰۵۵ فریدن و خوانسار، ۱۳۴۳۰ فلاورجان و ۱۳۳۲۲ اصفهان، کاروان‌های درگیر در حادثه روز پنجشنبه منا از استان اصفهان هستند.

به گزارش تسنیم، احمد کفاش، سید مرتضی رئیس زاده، حسن سلیمانی درچه، شکراله خشخویی و قیصر علی حیدری در این حادثه کشته شدند.

حبیب‌اله چنگیزی، علیرضا قانونی‌نیا و حسن گلشنی در حادثه منا مجروح شدند و احمد امیری شهرضا، حبیب اله احمدی و سید ابراهیم میر حسینی مجروح و ترخیص شده‌اند.

ابراهیم هادی، محمد علی کریمی آغچه، حسن اسحاقی ریزی، اصغر عباسی، رجبعلی شاه رجبیان، ابراهیم باقری یزد آبادی، علی صابری فودانی، عبدالرضا میرزائی، حسن شبانی، رحمت اله عمو هادی، عباسعلی معلمی اوره، علیرضا بهاری، ولی اله عابدی، محسن فلاحی، علی کریم لو، عبدالخالق صداقت فر، بهمن غفاری پور و مرتضی شاهپوری زائران اصفهانی مفقود شده تا این لحظه در سرزمین منا هستند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc