کد خبر : 14049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 18:40

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان:طرح آرامش بهاری در جوار ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان در حال برگزاری می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان:طرح آرامش بهاری در جوار ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان  در حال برگزاری می باشد. ، احمد آزادگی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید ۲۹ دیگ سمنو در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان پخته و بین زائران و مسافران توزیع گردید. وی در ادامه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان:طرح آرامش بهاری در جوار ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان  در حال برگزاری می باشد.

، احمد آزادگی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید ۲۹ دیگ سمنو در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان پخته و بین زائران و مسافران توزیع گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: این دیگ های سمنو توسط خیرین و در روز های ۲۹ اسفند ماه و اول اسفند ماه بارگذاشته شد و بین مسافران و زائران توزیع گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: این سمنوها در جوار امامزاده یونس(ع) و امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان پخته شد.

احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: همچنین طرح آرامش بهاری در جوار ۱۰ بقعه متبرکه این شهرستان در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد: تعداد ۴۵۰۰ نفر در جوار سه بقعه متبرکه این شهرستان در ویژه برنامه سال تحویل حضور داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان کرد: دو خیمه معرفت نیز با برنامه هایی همچون غرفه کودکان، همه واقف باشیم، مشاوره خانواده و… در جوار بقاع متبرکه این شهرستان برپا می باشد و یک نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی نیز در جوار امامزاده شریف و میر مرتضی(ع) شرودان برپا می باشد و تاکنون نیز تعداد ۵۰۰ بسته فرهنگی در بین زائران و مسافران توزیع شده است.

احمد آزادگی در ادامه عنوان کرد: مسافران و زائران نیز از آغاز تعطیلات تا کنون جهت اسکان موقت در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان از امکانات این امامزاده عظیم الشان بهرمند شده اند.

منبع :اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc