کد خبر : 1410
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 21:55

پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۱ نفر در فلاورجان

پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۱ نفر در فلاورجان

پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۱ نفر در فلاورجان سرهنگ” حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فلاورجان اصفهان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را اجرا کردند و موفق شدند تعداد ۲۱ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و دستگیر کنند. وی

پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۱ نفر در فلاورجان

سرهنگ” حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فلاورجان اصفهان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را اجرا کردند و موفق شدند تعداد ۲۱ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با برگزاری جلسات و نشست های اختصاصی برای اجرای طرح ماموریت خود را شروع کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه ماموران تعدادی از محلات جرم خیز این شهرستان را مورد بازرسی قرار دادند اعلام کرد: پس از اجرای این طرح یک سارق ۱۹ ساله موتورسیکلت دستگیر شد و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد .

وی به دستگیری ۹نفر از فروشندگان مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت : مقدار ۲۰۶ گرم مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف شد .

این مقام مسئول همچنین از دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم وامنیت عمومی خبر داد و گفت : تعداد ۱۱ نفر از افرادی که جرایمی مانند برهم زدن نظم وامنیت محلات را مرتکب شده بودند توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت در پایان با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس با فروشندگان مواد مخدر و افرادی که بخواهند نظم وامنیت عمومی جامعه را برهم بزنند بصورت مستمر مقابله می کند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc