کد خبر : 14314
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 8:41

استاندار اصفهان تاکید کردلزوم جلوگیری از فروش اجناس بی‌کیفیت

استاندار اصفهان با ابراز نگرانی از فروش کالاهای بی‌کیفیت، خواستار جلوگیری از فروش این نوع اجناس به منظور حفظ اصالت کالاهای برند اصفهان شد.

 رسول زرگرپور در آیین تجلیل از خادمان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط به لحاظ فراهم کردن شرایط مطلوب و مناسب برای سفرهای نوروزی، اظهار داشت: استان اصفهان به مهمان‌نوازی و مهمان‌پذیری مشهور است.

استاندار اصفهان افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان باید بتواند شرایطی را فراهم کند که مسافران در آرامش، رفاه و امنیت باشند و بتوانند از جاذبه‌های استان بازدید کنند و با خاطره‌ای خوش و روزگاری شیرین استان را ترک کنند.

13940129000649_PhotoA

وی افزایش تعداد گردشگران را نشان دهنده موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های استان برشمرد و گفت: براساس آمار ارائه شده بیش از ۲.۴ میلیون اقامت در استان صورت گرفته که با رشد ۳۰ درصدی همراه بوده است.

زرگرپور تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۱۰ میلیون اعلام کرد و امنیت، انتظامات و رفاه مسافران و همچنین کاهش تصادفات را از شاخص‌های مهم نوروز امسال برشمرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱.۲ میلیون نفر از جاذبه‌ها و مراکزی که نیازمند خرید بلیط بوده است بازدید کرده‌اند، گفت: ماندگاری اقامت از ۱.۵ روز به ۳.۵ روز افزایش یافته و هم شرایط بهتر شده و هم جاذبه‌ها اضافه شده و حضور راهنما در این امر نیز موثر بوده است.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه کاهش حوادث هم در ارتباط با سرقت و هم در ارتباط با فوتی‌ها در استان چشمگیر بوده است، تصریح کرد: در مجموع ۵۰ درصد از فوتی‌ها کاهش یافت و پذیرش از بیماران دیالیزی مسافر و یا شیمی‌درمانی نشانگر اهمیتی است که استان اصفهان برای مسافران قائل است.

وی از کاهش ۷۷ درصدی تلفات دورن‌شهری خبر داد و گفت: ایستگاه‌های امنیت و سلامت سفر نقش بسیار خوبی در کاهش تلفات برون شهری داشت.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: سیستم‌های نرم‌افزاری که توسط دستگاه‌های مختلف طراحی شده به خصوص سیستم همپا که هزار متر مانده به نقاط حادثه خیز رانندگان را با خبر می‌کند، در کاهش تصادفات بسیار موثر بوده است.

وی با اشاره به بازدید خود از میدان امام(ره) و مجموعه تاریخی علی قلی‌آقا گفت: برنامه‌ریزی برای اصفهان‌گردی مسافران و انجام برنامه‌های نوروزگاه و برنامه‌هایی که شهرداری در همه روزها و شب‌ها تدارک دیده بود، بسیار خوب ارزیابی شد.

زرگرپور به ترافیک مرکز شهر اشاره کرد و خواستار برنامه‌ریزی در جهت کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر اصفهان شد.

وی با اشاره به اینکه مباحث حجاب و مسائل فرهنگی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، ادامه داد: متاسفانه فروش اجناس با کیفیت پایین به ویژه در خصوص کالاهایی که برند اصفهان است بسیار نگران کننده است و باید از فروش اجناس بی‌کیفیت به منظور حفظ اصالت کالاهای برند اصفهان بالاخص اصالت میدان نقش‌جهان جلوگیری شود.

استاندار اصفهان اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع آماده هستیم چرا که این امر می‌تواند حیثیت و هویت اصفهان را از بین ببرد.

منبع : اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc