کد خبر : 1434
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 2:27

جشنواره قرآنی مدهامتان فلاورجان با معرفی برترین ها پایان یافت

جشنواره قرآنی مدهامتان فلاورجان با معرفی برترین ها پایان یافت

جشنواره قرآنی مدهامتان فلاورجان با معرفی برترین ها پایان یافت مریم احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به نقش قرآن در سعادت بشر اظهارداشت:‌ قرآن نباید تنها برای شرکت در مسابقات، ورود به منزل و یا برای مراسم ختم و فاتحه باشد بلکه این کتاب

جشنواره قرآنی مدهامتان فلاورجان با معرفی برترین ها پایان یافت

مریم احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به نقش قرآن در سعادت بشر اظهارداشت:‌ قرآن نباید تنها برای شرکت در مسابقات، ورود به منزل و یا برای مراسم ختم و فاتحه باشد بلکه این کتاب بزرگ راه نمای زندگی انسان باید قرار گیرد.

 

وی افزود: برگزاری جشنواره های قرآنی گامی اساسی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن و عترت است ودر این جشنواره استعدادهای قرآنی شناسایی و سطح توانمندی فعالان قرآنی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

احمدی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان تاسیس شده، اظهارداشت: بیان سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه های قرآنی وظیفه کانونهای مساجد است که باید اعضا و مسئولان این مراکز در این خصوص گام بردارند.

 

وی با اشاره به شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وکشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن با برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: این جشنواره با حضور بیش از  ۱۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد شهرستان برگزار و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان افزود: برگزیدگان جمعه هفته آینده در مرحله استانی با سایر برگزیدگان مرحله های شهرستانی سراسر استان اصفهان رقابت می کنند.

خبرگزاری شبستان 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc