کد خبر : 14796
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 7:39

موسوی در جمع مردم پیربکران : ۱۰هزار میلیارد سیگار در کشور دود شده است/ با خرید کالای خارجی اشتغال داخل نابود خواهد شد

موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در جمع مردم پیربکران : ۱۰هزار میلیارد سیگار در کشور دود شده است/ با خرید کالای خارجی اشتغال داخل نابود خواهد شد حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلام ظهر امروز در نماز جمعه بخش پیربکران گفت: با توجه به رکودی که در

photo_2016-04-29_22-01-07موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در جمع مردم پیربکران : ۱۰هزار میلیارد سیگار در کشور دود شده است/ با خرید کالای خارجی اشتغال داخل نابود خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلام ظهر امروز در نماز جمعه بخش پیربکران گفت: با توجه به رکودی که در کشور وجود دارد؛ مشکلات زیادی برای کارگران ایجاد شده است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی قسمتی اش مربوط به مجلس و دولت است اما بخش اصلی و همه آن مربوط به خود مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی همچنین ادامه داد: اگر مردم موقع خرید خود بجای کالای ایرانی از کالاهای خارجی استفاده کنند؛ قطعا بدانند که وضعیت از این هم بدتر خواهد شد و اگر الان کارخانه های ما با ۳۰درصد ظرفیت خود در حال فعالیت اند آن وقت یقیناً این مقدار نیز تعطیل خواهد شد.
نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که اگر دلمان به حال فرزندان مان می سوزد و می خواهیم اقتصاد کشور به گونه ای باشد که تحریم ها هیچ تاثیری بر روی آن نداشته باشد باید کالای داخلی بخریم خاطر نشان کرد: این مساله دغدغه مقام معظم رهبری است و سالها نیز در فرمایشات خود این مساله را تاکید کرده اند.
وی همچنین اضافه کرد: یکی از مشکلات بحث اقتصاد مقاومتی واردات بی رویه است که این واردات برای برخی ها سود دارد؛ اما اگر از این واردات بی رویه نخریم وارد کنندگان به مشکل میخورند و دیگر آن کالایی که در داخل وجود دارد را خریداری نمی کنند.
عضو کیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به یک مورد از واردات بی رویه در کشور اظهار داشت: فقط در سال ۱۳۹۳ در بحث واردات سیگار از ده هزار میلیاردی که پول صرف شده ۹هزار و ۳۰۰میلیارد آن به واردات اختصاص داشته است آن هم کالایی که همه اش برای مردم ضرر است.
وی افزود: سه هزار میلیارد در کشور اختلاص شد برخی ها چنان جنجالی در کشور بپا کردندریال اما حدود ۴ برابر آن دود شد و به هوا رفت و کسی اعتراضی نمی کند و اگر مردم همین سیگار را هم نوع خارجی اش را خریداری کنند در واقع کمک به اقتصاد و رونق اشتغال خارجی ها کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc