کد خبر : 14988
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 10:47

تجلیل از ایثارگران فرهنگی آموزش و پرورش پیربکران

تجلیل از ایثارگران فرهنگی آموزش و پرورش پیربکران مراسم تجلیل از ایثارگران فرهنگی روز یکشنبه ۹۵/۲/۱۹ در سالن دبیرستان فرزانگان شهدای فرتخون برگزار گردید. در این مراسم آقایان سهرابی رییس آموزش و پرورش پیربکران و آقای جعفر زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان به ایراد سخنرانی پیرامون تعلیم و تربیت ووظایف همگان

تجلیل از ایثارگران فرهنگی آموزش و پرورش پیربکران
مراسم تجلیل از ایثارگران فرهنگی روز یکشنبه ۹۵/۲/۱۹ در سالن دبیرستان فرزانگان شهدای فرتخون برگزار گردید.
DSC03151
در این مراسم آقایان سهرابی رییس آموزش و پرورش پیربکران و آقای جعفر زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان به ایراد سخنرانی پیرامون تعلیم و تربیت ووظایف همگان در باره اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید پرداختند.در ادامه لوح یادبود و هدایایی به عزیزان ایثارگر فرهنگی تقدیم شد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان با اشاره به نقش فرهنگیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد که جبهه های جنگ را به مدارسی جهت حفظ کشور اسلامی تبدیل کرده بودند. رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت کنونی ملت ایران، مرهون زحمات و رشادت های این قشر ایثارگر است. لازم به ذکر است در این جلسه از فرزندان فرهنگی شاهد، همکاران ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد.
DSC03158.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc