کد خبر : 15120
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 18:00

نماینده مردم فلاورجان : جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است

موسوی لارگانی:جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از بی‌توجهی دولت به جایگاه شوراها و شورایاران در برنامه ششم توسعه انتقاد کرد و گفت: جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است. جایگاه شوراهای اسلامی شهر و

موسوی لارگانی:جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است139412221247414807324354
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از بی‌توجهی دولت به جایگاه شوراها و شورایاران در برنامه ششم توسعه انتقاد کرد و گفت: جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است.
جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه ششم توسعه تضعیف شده است
، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بی‌توجهی برنامه ششم توسعه به جایگاه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر انتقاد کرد و گفت: بر اساس لایحه برنامه‌ای که دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده، جایگاه‌های شورای اسلامی شهر و روستاها در برنامه توسعه ۵ ساله تضعیف شده است.
وی با بیان این که شورای‌های اسلامی شهر و روستا از جایگاه مهمی در دموکراسی و مردم سالاری برخوردارند افزود: تاکنون شوراهای اسلامی نقش مهمی در حل مشکلات شهری مردم، به خصوص در شهرهای بزرگ داشته‌اند که لازم است دولت و مجلس به این امر توجه داشته و مجلس نیز توجه ویژه‌ای به آن در برنامه ششم توسعه داشته باشد.
نماینده مردم فلاورجان همچنین اضافه کرد: مجلس تا جایی که امکان داشته باشد به توسعه و تقویت جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز شورایاران در برنامه ششم توسعه توجه کرده و منابعی را برای آن در نظر خواهد گرفت.
منبع :تسنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc