کد خبر : 1513
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 2:04

فرمانده سپاه فلاورجان گفت: مذاکره مقدمه نفوذ است و برخی افراد سهل‌اندیش به دنبال زمینه‌سازی برای نفوذ هستند.

فرمانده سپاه فلاورجان گفت: مذاکره مقدمه نفوذ است و برخی افراد سهل‌اندیش به دنبال زمینه‌سازی برای نفوذ هستند.

فرمانده سپاه فلاورجان گفت: مذاکره مقدمه نفوذ است و برخی افراد سهل‌اندیش به دنبال زمینه‌سازی برای نفوذ هستند. هدایت‌الله نورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان، در رابطه با هفته بسیج اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بسیج در طول حیات خود، ثبات در عقیده است که نتیجه این ثبات، حضور مردم در

فرمانده سپاه فلاورجان گفت: مذاکره مقدمه نفوذ است و برخی افراد سهل‌اندیش به دنبال زمینه‌سازی برای نفوذ هستند.

هدایت‌الله نورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان، در رابطه با هفته بسیج اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بسیج در طول حیات خود، ثبات در عقیده است که نتیجه این ثبات، حضور مردم در صحنه و تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیاری از احزاب و گروه‌های سیاسی و حتی فعالان و مبارزان؛ علی‌رغم ادعاها، به‌دلیل نداشتن ثبات در عقیده در نیمه راه منحرف شده و بعضا در مقابل انقلاب اسلامی نیز قرار گرفتند.

فرمانده سپاه فلاورجان تصریح کرد: ثبات در عقیده بسیج، باعث شده‌ است که در گذشت زمان دچار انحراف نشود و در حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی جدی‌تر، ادامه حیات دهد که نتیجه آن شکل‌گیری خط مقاومت در منطقه بوده و با ترویج فرهنگ و تفکر خود در کشورهای اسلامی باعث به زانو درآمدن استکبار جهانی گردد.

نورزاده پایه اصلی حرکت بسیج را احساس مسئولیت الهی دانست و بیان داشت: این مسئله مبانی دینی مستحکمی نیز دارد، نه فقط مسئولیت در برابر خود و خانواده، بلکه مسئولیتی در قبال حوادث زندگی، سرنوشت کشور و جامعه و این احساس مسئولیت تنها در مقابل انسان‌های هم عقیده و مسلمان نیست؛ بنابراین احساس مسئولیت الهی جزو اولین پایه حرکت و فعالیت بسیج است.

وی ادامه داد: دومین پایه حرکت بسیج که مکمل پایه اول است، عبارت از بصیرت و روشن‌بینی، یعنی شناخت زمان، نیاز، شناخت دوست و دشمن است، اگر بصیرت نباشد امر به معروف و جهاد هم اشتباهی می‌شود، بنابراین بسیجی یک انسان بینا، آگاه و متوجه به اطراف است برای اینکه تهدید را شناسایی کند.

فرمانده سپاه فلاورجان در مورد ویژگی‌های یک بسیجی گفت: بسیجی می‌داند که وقتی رهبر انقلاب پیرامون نفوذ دشمن، اعلام خطر می‌کند باید متوجه این خطر در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی باشد.

نورزاده اضافه کرد: بسیجی می‌داند مذاکره مقدمه نفوذ است و برخی افراد سهل‌اندیش به دنبال زمینه‌سازی برای نفوذ هستند، بسیجی می‌داند در عرصه فتنه نفوذ، باید انگشت اشاره فرمانده معظم کل قوا را ببیند و توجهی به تحلیل‌ها و تفسیر‌‌‌های این سهل‌اندیشان نکند.

وی در خصوص تاثیر این ویژگی‌ها تصریح کرد: بر اساس این ویژگی‌هاست که بسیج امروز تبدیل به یک اقیانوس آرام و عمیق شده که در مقابل امواج دشمنی‌ها، کینه‌توزی و اتهامات در عین توانایی، با آرامش برخورد می‌کند.

فرمانده سپاه فلاورجان پیرامون برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان نیز گفت: بسیج ناحیه فلاورجان در هفته بسیج امسال با اجرای بیش از ۷۰ برنامه؛ اعم از تربیتی، بصیرتی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نمایشگاه، تلاش می‏‌کند.

نورزاده در پایان خاطر نشان کرد: بسیج با ترویج فرهنگ بسیجی و تحت فرماندهی معظم کل قوا، در تمام عرصه‌ها مدافع ولایت بوده و دوران پسابرجام علی‌رغم توجیهات سهل‌اندیشان به وظیفه خود که مبارزه با استکبار است، بدون هیچ تردیدی عمل کند.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc