کد خبر : 1516
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 - 5:33

مدیر کمیته امداد شهرستان فلاورجان گفت: بالغ بر ۷ میلیارد ریال تسهیلات کارگشائی و خودکفائی به مددجویان و نیازمندان فلاورجان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان  فلاورجان گفت:  بالغ بر ۷ میلیارد ریال تسهیلات کارگشائی و خودکفائی به مددجویان و نیازمندان فلاورجان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان  فلاورجان گفت:  بالغ بر ۷ میلیارد ریال تسهیلات کارگشائی و خودکفائی به مددجویان و نیازمندان فلاورجان پرداخت شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فریدون ابراهیمی از پرداخت وام‌های خودکفائی و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و  اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری

مدیر کمیته امداد شهرستان  فلاورجان گفت:  بالغ بر ۷ میلیارد ریال تسهیلات کارگشائی و خودکفائی به مددجویان و نیازمندان فلاورجان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فریدون ابراهیمی از پرداخت وام‌های خودکفائی و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و  اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۲۸۸ فقره وام کارگشائی با مبلغ ۴ میلیارد و۳۵۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان فلاورجان پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت وام کارگشایی در راستای رفع مشکل جهیزیه، درمان و تعمیرات مسکن نیازمندان هزینه شده است. هم‌چنین به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بین مددجویان و متقاضیان اشتغال در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۴۶ فقره وام خودکفائی به مبلغ سه میلیارد و۵۹۰ میلیون ریال به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان  فلاورجان خاطر نشان کرد: وام‌های اشتغال این نهاد با هدف توانمندی و استقلال مالی مددجویان و در رشته‌های  قالی بافی، خیاطی، دامداری، کشاورزی، صنفی و صنعتی پرداخت شده و به صورت منظم وضعیت این طرح‌ها توسط ناظرین امداد رصد و از مشاوره شغلی نیز بهره‌مند می‌شوند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc