کد خبر : 15550
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 12:51

ویژه برنامه خدیجه مادر امت در جوار بقاع متبرکه فلاورجان برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) ویژه برنامه خدیجه مادر امت در جوار ۴ بقعه متبرکه فلاورجان برگزار می شود. وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی مراسم جزء خوانی

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) ویژه برنامه خدیجه مادر امت در جوار ۴ بقعه متبرکه فلاورجان برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برتر و خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار شهرستان در جوار ۱۰ بقعه متبرکه در حال اجرا می باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: با تدابیری که اندیشیده شده است حرم مطهر ۱۰ امامزاده واجب التعظیم این شهرستان نیز با اجرای ویژه برنامه هایی در شب های لیالی قدر میزبان مردم مومن و روزه دار شهرستان خواهند بود.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: در راستای بهرمندی هرچه بیشتر مردم مومن و عاشقان اهل بیت(ع) از فضای روحانی این ماه مبارک دعای روحبخش کمیل و توسل به صورت منظم در جوار ۳ امامزاده عظیم الشان فلاورجان برگزار می شود.
وی ادامه داد: میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) نیز به صورت ویژه در جوار ۹ بقعه متبرکه شهرستان با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی جشن گرفته خواهد شد که زائران ۳ امامزاده به همین مناسبت میهمان سفره کرامت امام حسن مجتبی(ع) خواهند بود.
منبع :ایمنا
حضرت-خدیجه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc