کد خبر : 15669
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 16:20

امام جمعه پیربکران :روزه برای این است که اغنیا و ثروتمندان به وسیله آن حال فقرا و گرسنگان را درک کنند

حجت الاسلام والمسلمین کیانی امام جمعه پیربکران  پیرامون فضائل  ماه مبارک رمضان وکتاب قرآن فرمودند  ماه رمضان ماهی است پر فضیلت که از سوی خداوند بر بندگان مومن و مسلمان نازل شده است. حجت الاسلام والمسلمین کیانی در ادامه بیانات خود فرمودند: عنایات و الطاف خداوند در این ماه بی اندازه است و خداوند لحظه

حجت الاسلام والمسلمین کیانی امام جمعه پیربکران  پیرامون فضائل  ماه مبارک رمضان وکتاب قرآن فرمودند امام جمعه پیربکران
ماه رمضان ماهی است پر فضیلت که از سوی خداوند بر بندگان مومن و مسلمان نازل شده است. حجت الاسلام والمسلمین کیانی در ادامه بیانات خود فرمودند: عنایات و الطاف خداوند در این ماه بی اندازه است و خداوند لحظه به لحظه بر مومنین نظر رحمت دارد. ایشان در ادامه بیانات رمضان را ماه توبه و بازگشت بسوی خدا خواندند و روزه را سپری بر آتش جهنم خواندند و فرمودند : روزه برای این است که اغنیا و ثروتمندان به وسیله آن حال فقرا و گرسنگان را درک کنند و در راه رضای خدا کارهای خیری انجام دهند.
ایشان فرمودند : “خواندن قرآن مقدمه ای است بر درک مفاهیم این کتاب مقدس. قرآن باید در متن زندگی ما جریان داشته باشد و این کتاب باید مانند آیین نامه زندگی ما بشود و به باید ها و نباید های آن باید توجه کنیم. باید سعی کنیم با برگزاری کلاس های آموزشی قرآن مردم را با مفاهیم این کتاب مقدس آشنا کنیم زیرا اگر این مفاهیم به خوبی منتقل شود؛ قرآن در جهان تاثیر گذار خواهد بود و آمریکا، اسرائیل و تمام قدرت های استکباری جهان دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند. ایشان در ادامه بیانات با اشاره به سالروز فرمان تاریخی امام(ره) به تشکیل جهاد سازندگی گفتند : پس از جنگ و دوران سازندگی این جهاد به وزارت جهاد کشاورزی تغییر نام یافت و در این زمینه خدمات خوبی را انجام می دهد. ایشان در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و نقش کشاورزی در آن تاکید کردند و فرمودند : مساله کشاوری برای کشور بسیار حیاتی است و خودکفا نشدن در این زمینه باعث دست درازی به کشورهای بیگانه در جهت رفع آن نیاز است و باید تا میتوانیم دستمان جلوی بیگانه دراز نباشد. استقلال اقتصادی ما یکی از مولفه های اصلی اش استقلال در امر کشاورزی و قطع دست بیگانگان از آن است و اگر دولت از کشاورزان حمایت کند ما دیگر به خارج نیاز نداریم ودشمن نمی تواند ما را تحت فشار قرار دهد. حجت الاسلام والسملین کیانی خون شهدا را باعث آگاهی و آشنایی مردم با اسلام حقیقی دانستند و تمامی شهدا را صاحب حق بر تمامی مردم دانستند. ایشان در مورد مدافعان حریم اهل بیت فرمودند : شهدای مدافع حرم مردانی بی ادعا هستند که در اوج گمنامی در حال دفاع از ناموس و حریم ولایت اند. امام جمعه پیربکران با اشاره به این که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفتند: تنها قدرتی که توانسته است امروز جلوی قدرت های استکباری بایستد همین تفکر شیعی و انقلابی جوانان ما است که دنیا را به وحشت انداخته است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc