کد خبر : 15889
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1395 - 15:39

برگزاری «مهد آدینه» در نماز جمعه شهر بهاران؛ از برنامه‌های اجرایی ستاد نماز جمعه

برگزاری «مهد آدینه» در نماز جمعه شهر بهاران؛ از برنامه‌های اجرایی ستاد نماز جمعه ستاد نماز جمعه  شهر بهاران شهرستان فلاورجان در ابتکاری جالب اقدام به راه اندازی مهد کودکی ویژه که در روزهای جمعه و هنگام ادای نماز جمعه به نگهداری از کودکانی که همراه والدین خود به این فریضه عبادی سیاسی می آیند مبادرت

برگزاری «مهد آدینه» در نماز جمعه شهر بهاران؛ از برنامه‌های اجرایی ستاد نماز جمعه

ستاد نماز جمعه  شهر بهاران شهرستان فلاورجان در ابتکاری جالب اقدام به راه اندازی مهد کودکی ویژه که در روزهای جمعه و هنگام ادای نماز جمعه به نگهداری از کودکانی که همراه والدین خود به این فریضه عبادی سیاسی می آیند مبادرت نمود.
خانم روحانی عضو ستاد نماز جمعه بخش خواهران نماز جمعه شهر بهاران شهرستان فلاورجان توضیحاتی در مورد چگونگی  راه اندازی مهد آدینه» در نماز جمعه شهر بهاران میدهد IMG_2247
در سال ۱۳۸۹ باتوجه به اینکه تعداد زیادی از مادران قصد شرکت در نماز جمعه را داشتند و باتوجه به اینکه نمی توانستند بخاطر داشتن فرزند خردسال شرکت کنند و یا اگر هم شرکت می کردند با ناآرامی و بازی گوشی بچه ها روبرو می شدند، بنابراین پیشنهاد شد که با راه اندازی مهد آدینه این مشکل خواهران نمازگزار حل شود که با توافق امام جمعه وقت حاج آقا صادقی و تصویب اعضای ستاد،
مکانی در اختیار ستاد قرار گرفت که آن مکان را با تهیه امکانات اولیه تبدیل به مهد آدینه کردیم و از آن سال تاکنون مشغول انجام فعالیت هستیم.
– مهد آدینه دارای چند مربی و برنامه ها ی مهد به چه صورت است؟
در مهد آدینه ۴ مربی به نامهای خانم اسدی، خانم مظاهری، خانم اکبری و خانم محمدی و با مدیریت اینجانب خانم روحانی اداره می شود. از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۳ بعدازظهر مهد باز می باشد تا آخرین نو آموز مهد هم خارج شود.
برنامه هایی که برای نونهالان مهد داریم هر هفته به صورت کلاسیک طبق کتاب مخصوص است شامل: قرآن، داستانهای قرآنی و دینی، لگوبازی، عروسک بازی، مجسمه سازی و… می باشد.
– تعداد نوآموزان مهد چند نفر هستند؟
تعداد نوآموزان متغیر است. نسبت به فصل و مسافرت ها و عید از ۴۰ تا ۷۰ نفر نوآموز هم آمار داشته ایم.
– مهدآدینه آیا مجوز رسمی فعالیت هم دارد؟
بله در تاریخ ۹۲/۱۱/۲۱ با مجوز رسمی از اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان کار را به صورت رسمی ادامه داد که بعضاً اداره بهزیستی حق الزحمه ای هر چند کم به مربیان پرداخت می کند.
– تامین هزینه های مهد از کدام مرجع پرداخت می شود؟
کل هزینه های مهد از طریق ستاد نماز جمعه تامین می شود، که هر چند ستاد هم از درآمد کمک های مردمی تامین می شود و نیاز به پشتیبانی بهتری دارد.
– سوال اخر … کمبودهای مهد را بیان فرمایید؟
مهد از نظر امکانات سمعی بصری شامل دیتاشو، سیستم کامپیوتری و سمعی و بصری و صندلی و میزهای مناسب در مضیغه می باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc