کد خبر : 16720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 17:26

همایش مشاغل خانگی با عنوان «راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی» در شهرستان فلاورجان برگزار می شود

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان ، مریم احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از برگزاری همایش مشاغل خانگی با عنوان «راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی» در شهرستان فلاورجان خبر داد. وی افزود : این همایش با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و شش

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان ، مریم احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از برگزاری همایش مشاغل خانگی با عنوان «راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی» در شهرستان فلاورجان خبر داد.383432_orig
وی افزود : این همایش با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و شش دستگاه دیگر به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی برگزار می شود.
احمدی ادامه داد : در این همایش از اساتید مجرب و برجسته کشوری در حوزه خلاقیت ، نوآوری و ایده یابی ، تعریف کسب و کارهای خانگی ، انواع مشاغل خانگی ، عوامل شکست و موفقیت مشاغل خانگی و بازاریابی و فروش در کسب و کارهای خانگی با محوریت اقتصاد مقاومتی استفاده خواهد شد.
گفتنی است همایش مشاغل خانگی با عنوان «راهبردی عملیاتی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی» پنجشنبه ٧ مردادماه ٩۵ ساعت ٨/٣٠ الی ١٣ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان برگزار می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc