کد خبر : 16963
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 8:59

همایش پیاده‌روی بانوان شهر کلیشادوسودرجان با شعار پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به نقل از  روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان ، همایش پیاده‌روی با حضور بانوان شهر کلیشادوسودرجان  با شعار پیشگیری از اعتیاد همراه با سخنرانی سرکارخانم نوروزی کارشناس ارشد روانشناسی از شبکه بهداشت  برگزار شد. که دراین همایش نوروزی سخنران به  علل گرایش به اعتیاد – راه های پیشگیری و درمان آن اشاره نموده و خاطرنشان کرد،از آنجایی

به نقل از  روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان ، همایش پیاده‌روی با حضور بانوان شهر کلیشادوسودرجان  با شعار پیشگیری از اعتیاد همراه با سخنرانی سرکارخانم نوروزی کارشناس ارشد روانشناسی از شبکه بهداشت  برگزار شد. که دراین همایش نوروزی سخنران به  علل گرایش به اعتیاد – راه های پیشگیری و درمان آن اشاره نموده و خاطرنشان کرد،از آنجایی که نوجوانان و جوانان به‌عنوان گروه های در معرض خطر در برابر پدیده شوم اعتیاد بیش از سایر گروها آسیب پذیرند و کشور ما نیز از آمار بالای جمعیت جوان برخوردار است، توجه جدی والدین نسبت به پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد ضروری میباشد چرا که نوجوان و جوان در خانواده حضور دارد و ارتباط آنها با اعضای خانواده مستمر است و نقش خانواده به‌عنوان الگو و راهنما نیز غیر قابل انکار میباشد

وی افزود، اعتیاد از مهمترین معضلات و آسیبهای اجتماعی است و منشاء بسیاری از نابسامانیهای روحی – روانی –اجتماعی و اقتصادی برای جامعه به شمار می رود برای دور نگهداشتن جوانان از این بلای خانمانسوز ارگانهای دولتی و انتظامی، تشکلهای غیر دولتی، مطبوعات، مدارس، دانشگاه ها، موسسه های مذهبی و … هر یک در پیشگیری و کاهش این پدیده می توانند موثر باشند اما اهمیت، وظیفه و مسئولیت نهاد خانواده در این فرایند بسیار ثمر بخش است چرا که خانواده به‌عنوان اساسی ترین واحد جامعه نقش به سزایی در دور نگهداشتن فرزندان از مواد مخدر دارد.

در همین راستا مسابقه تهیه کاردستی و پلاکارد با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد. که به قید قرعه به برترین پلاکارد هدیه اهدا گردید.

گفتنی است این همایش با پیاده روی از مقابل فرهنگسرای شهرداری  کلیشادوسودرجان   شروع  وبه سمت پارک ساحلی شهر  کلیشادوسودرجان  جهت اجرای جلسه(همایش) سخنرانی با موضوع “پیشگیری از اعتیاد”ادامه داشت و  با صرف صبحانه به پایان رسید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc