کد خبر : 17017
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 9:46

پیام تبریک شهردار شهر کلیشادوسودرجان به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.متن پیام به شرح ذیل است : بسمه تعالی “ن . والقلم و ما یسطرون ” ۱۷ مرداد یادآور لحظات افتخار آفرین شهادت فرزندی پاک از خانواده بزرگ اصحاب رسانه و خبرنگاری است. شهید محمود صارمی، مصداق امانتداری،

شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.متن پیام به شرح ذیل است :
بسمه تعالی
“ن . والقلم و ما یسطرون ”
۱۷ مرداد یادآور لحظات افتخار آفرین شهادت فرزندی پاک از خانواده بزرگ اصحاب رسانه و خبرنگاری است. شهید محمود صارمی، مصداق امانتداری، صداقت، هوشمندی و از خودگذشتگی بود که خون پاکش در چشمه سار شهیدان همیشه جاوید جاری شد و به دریای خروشان ایثار و عزت ایران اسلامی پیوست،روحش شاد و یادش گرامی باد.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند… خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست
این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم .
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان و شهرستان فلاورجان ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان وشهرستان فلاورجان ، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم .
علی ساعدی
شهردارکلیشادوسودرجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc