کد خبر : 17264
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 20:27

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان فلاورجان برگزارشد

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر در فرمانداری برگزار شد. جلسه  ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار ،معاونین فرماندار ،بخشداران ،شهرداران و سایر روسای دستگاه های اجرایی شهرستان فلاورجان  برگزار شد. مهندس اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر در فرمانداری برگزار شد.
جلسه  ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت با حضور فرماندار ،معاونین فرماندار ،بخشداران ،شهرداران و سایر روسای دستگاه های اجرایی شهرستان فلاورجان  برگزار شد.photo_2016-08-10_17-43-53
مهندس اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر برنامه های هفته دولت تأکید نمود.
مقام عالی دولت در فلاورجان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در حوزه خدمات دولت نقش بسیار موثری در ایجاد رضایتمندی و مشارکت مردم در همه ی عرصه ها بویژه عرصه انتخابات خواهد داشت.ایشان با اشاره به اینکه در سال آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش است و به لحاظ اینکه بهترین فرصت و رساترین فرصت هفته ی دولت می باشد از مدیران و دستگاه های اجرایی خواست برنامه های لازم را پیش بینی نمایند و تمامی سطح شهرستان اعم از شهرها و روستاها باید تبدیل به فضای خدمت به مردم و اطلاع رسانی خدمت به مردم بشود تا بتوانیم فضای توانبخشی فرهنگ خدمت را  در جامعه رقم بزنیم.
فرماندار شهرستان فلاورجان از مدیران اجرایی خواستند که با بازخوانی رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از دولت و تطبیق آن با اقدامات انجام شده در دولت یازدهم و با پاسخگویی به پرسش ها و شبهات ما را به هدف نزدیک می کند.
هدایت از مدیران خواست تا  مجموعه ی خود را در برابر انتظارات و خواسته های مردم تقویت نموده و ایده های مبتکرانه در این زمینه داشته باشند و گزارشات و اقدامات انجام شده باعث ایجاد روحیه ی انقلابی در جامعه شود.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc