کد خبر : 17332
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 7:15

پیام سرپرست محیط زیست شهرستان فلاورجان به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و روز محیط بان

دکتر ولیدمغربی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان به خاطر همزمانی  ولادت با سعادت امام رضا (ع) ضامن آهو و روز محیط بان ضمن تبریک این روز  پیامی را صادر نمودند که در زیر متن کامل آن را مشاهد فرمائید تقارن ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، حضرت ثامن الحج(ع) ،

59301_origدکتر ولیدمغربی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان به خاطر همزمانی  ولادت با سعادت امام رضا (ع) ضامن آهو و روز محیط بان ضمن تبریک این روز  پیامی را صادر نمودند که در زیر متن کامل آن را مشاهد فرمائید
مغربی محیط زیست شهرستان فلاورجان
تقارن ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، حضرت ثامن الحج(ع) ، نماد بارز ضمانت و حفاظت آهو با روز محیط بان را به فال نیک گرفته و این روز را به تمام محیط بانان شهید و خانواده معزز و محترمشان ، محیط بانان فداکار و جان بر کف تبریک عرض نموده و آرزوی آزادی محیط بانان در بند را از خداوند منان مسئلت دارم. .حفاظت از محیط زیست ، حفاظت از نعمات و مواهب الهی و محیط بانی ، شغلی آسمانی و ماموریتی الهی است..کسیکه برای التیام دردها و آلام انسانها میکوشد مهربان و کسی که برای حفاظت و صیانت از حیات طبیعی جانداران و طبیعت دل میسوزاند مهربانترین انسانهاست . روز محیط بان تنها یک روز خاص و یا واژه نیست بلکه ژرفای عمیقی از مفاهیم و معانی و به گستردگی عرصه پهناور کشور عزیزمان ایران در پس پرده ء این روز نهفته است که تا با این مفاهیم و معانی آشنا نشوید به ذات وجودی آن نمی توانید پی ببرید..
امید است روز محیط بان ، روز آگاهی بخشی و تلنگر به اذهان همه افراد وارسته خصوصا دست اندرکاران کشور عزیزمان ایران باشد تا بیشتر با وظایف این قشر معزز که جلوگیری از انجام فعالیتهای مخرب محیط زیست و همچنین شغل شریف و مقدس محیط بانی آشنا شده و توجه کنند و از این جانفشانان و دلسوزان طبیعت و حیات وحش که بدون هیچ چشمداشتی و در سخت ترین شرایط کاری جزء کم توقع ترین افراد جامعه هستند حمایت کنند. .
ودر آخر روز محیط بان را بر همه سبز پوشان ، سبز دلان و بطور کلی حافظان و حامیان طبیعت و محیط زیست من جمله محیط بانان زحمتکش استان اصفهان تبریک عرض نموده و جا دارد عرض تشکر ویژه داشته باشم از فرماندار محترم شهرستان فلاورجان و مدیر کل محترم استان که همواره حامی و دلسوز واقعی محیط زیست و محیط بانان بوده و با اطلاع رسانی به موقع و پیگیری مشکلات محیط بانان زحمتکش ، باعث دلگرمی آنها میگردند . به امید روزی که دیگر شاهد از دست دادن جان این عزیزان بدلیل سود جوئی و خودخواهی برخی از افراد نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc