کد خبر : 17401
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 14:49

با حضور حامد شمس ومحمد اسحاقی از فلاورجان /کسب مقام قهرمانی در مسابقات هندبال توسط دانش آموزان استان اصفهان

با حضور جناب آقایان حامد شمس ومحمد اسحاقی از دانش آموزان فلاورجان ؛ تیم منتخب دانش آموزان استان اصفهان در سی و سومین دوره از مسابقات ورزشی مقام اول کشور را در مسابقات هندبال دانش آموزان کشور کسب نمود  تیم منتخب هندبال دانش آموزان مدارس استان اصفهان در سی و سومین دوره از مسابقات قهرمانی

با حضور جناب آقایان حامد شمس ومحمد اسحاقی از دانش آموزان فلاورجان ؛ تیم منتخب دانش آموزان استان اصفهان در سی و سومین دوره از مسابقات ورزشی مقام اول کشور را در مسابقات هندبال دانش آموزان کشور کسب نمودIMG_20160814_181030
 تیم منتخب هندبال دانش آموزان مدارس استان اصفهان در سی و سومین دوره از مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور که از پانزدهم لغایت بیست و یکم مرداد در شهر اراک برگزار گردید موفق شد مقام نخست این سری از مسابقات را به خود اختصاص دهد .
۲۳ تیم در این مسابقات شرکت داشتند که سرانجام  تیم منتخب استان اصفهان مقام اول را به خود اختصاص داد . این تیم ۱۲ نفره را   ۶ نفر از دانش آموزان خمینی شهر ؛ حامد شمس ومحمد اسحاقی از دانش آموزان فلاورجان ؛ ۲ نفر از دانش آموزان ناحیه ۲ اصفهان ؛ ۱ نفر از دانش آموزان برخوار و ۱ نفر از دانش آموزان مبارکه تشکیل شده بود .
مهرداد داوری از آموزش و پرورش برخوار به عنوان مربی و روح الله پریشانی از خمینی شهر به عنوان سرپرست این دانش آموزان را همراهی نمودند ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc