کد خبر : 17875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 13:11

بیانیه رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

  حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان .نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بمناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت به خصوص رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید محمد علی

 
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان .نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بمناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت به خصوص رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید محمد علی رجایی و نخست وزیر فرزانه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر در انفجار هشتم شهریور ماه دفتر نخست وزیری و تمامی شهدا و ایثارگرانی که با خدمت خالصانه ایامی به نام هفته_دولت در تاریخ انقلاب اسلامی را ثبت نمودند گرامی می دارم .
تلاش خالصانه ، مردم داری و خدمت به مردم ، گشودن گره های اقتصادی مردم ، ایجاد اشتغال و امنیت در سال اقتصاد_مقاومتی ، اقدام و عمل ، توفیقی است الهی و وظیفه ای خطیر که الگوی زیبای خدمتگزاری را به ذهن هر انسان مذهبی و انقلابی خاطر نشان می سازد .
هفته دولت که یادآور تلاش و کوشش صادقانه دولتی مکتبی است که در خدمت به اهداف مقدس انقلاب اسلامی جان خویش را نثار نمودند به رئیس جمهور بزرگوار و اعضای محترم هیئت دولت ، ملت انقلابی و کلیه دولتمردان و کارمندان صدیق و پرتلاش استان_اصفهان و شهرستان_فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بیش از پیش دولت محترم در خدمت به میهن اسلامی و مردم غیور را از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم .
سید ناصر موسوی لارگانی
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس
و خادم مردم فهیم و شریف شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی
٣شهریور ماه ٩۵.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc