کد خبر : 17877
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1395 - 18:51

غبار روبی گلزار شهدای فلاورجان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان

بعد ازظهر  امروز همزمان با هفته دولت مسئولین شهرستان فلاورجان با حضور درگلزار  شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. به مناسبت هفته دولت مهندس هدایت فرماندار به همراه حجه الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی نماینده ولی

بعد ازظهر  امروز همزمان با هفته دولت مسئولین شهرستان فلاورجان با حضور درگلزار  شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

DSC05554
به مناسبت هفته دولت مهندس هدایت فرماندار به همراه حجه الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه فلاورجان   و با حضور جمعی از مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای امدادگر هلال احمر، خبرنگاران ، تصویربرداران در گلزار شهدای شهر فلاورجان  حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.
در این مراسم معنوی که جمعی از شهروندان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نیز حضور داشتند حاضران با اهدای گل و شستشوی مزار شهدا با گلاب، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.
شهرستان فلاورجان  در  دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ۱۳۰۰ شهید و۳۰ سردار  به نظام مقدس جمهوری اسلامی  تقدیم کرده است.
بدنبال انفجار تروریستی در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند که بمنظور پاسداشت این بزرگان، هر سال از دوم تا هشتم شهریور به نام ‘هفته دولت’ نامگذاری شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc