کد خبر : 18014
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 14:58

موسوی لارگانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور وزیر دفاع:مردم اصفهان زاینده رود را با آب می خواهند

  نماینده مردم شهرستان فلاورجان  در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور سردار دکتر دهقان وزیر دفاع گفت:‌ در دولت چندین وزیر اصفهانی وجود دارد و با اتحادی که در این دوره بین نمایندگان استان وجود دارد باید با کمک همدیگر یک برنامه ریز دقیق برای استان انجام دهیم. سیدناصر موسوی لارگانی ادامه داد: در

 n3324284-5337070

نماینده مردم شهرستان فلاورجان  در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور سردار دکتر دهقان وزیر دفاع گفت:‌ در دولت چندین وزیر اصفهانی وجود دارد و با اتحادی که در این دوره بین نمایندگان استان وجود دارد باید با کمک همدیگر یک برنامه ریز دقیق برای استان انجام دهیم.
سیدناصر موسوی لارگانی ادامه داد: در حال حاضر این استان با مشکلات فراوانی روبرو است؛ بویژه در بحث آب مردم اصفهان زاینده رود را با آب می خواهند و این خشکی دردی را از این استان دوا نمی کند.
وی  افزود:‌ پادگان های استان در حال حاضر زمین های زیادی را در شهرها اشغال کرده اند و با توجه به مصوبه مجلس در این زمینه دولت با یک نگاه ویژه در این زمینه می توانددر شهرهایی که با کمبود زمین روبرو هستند یک همکاری خوب و مناسب انجام دهد.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه با اشاره به حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح با مشکلات فراوانی روبرو هستند و در حال حاضر با کمترین حقوق زندگی می کنند و اینها کسانی هستند که از جان خود برای دفاع از این سرزمین گذاشته اند.
وی در تکمیل این صحبت خود اضافه کرد:‌ به جز بازنشستگان در حال حاضر نیروهای کادر نظامی و انتظامی که شبانه روز در حال خدمت  و دفاع از خاک و مال این کشور هستند نیز با حقوقی بسیار پایین که در شان آنها نیست زندگی می کنند و دولت باید به نیروهای مسلح توجه بیشتری بکند.
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت شرکت هسای اصفهان و ظرفیت این صنعت تاکید کرد:‌ متاسفانه این ظرفیت و توانمندی بخاطر هواپیمایی که چندسال قبل سقوط کرد در حال تعطیلی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر جوانان نخبه این کشور در این شرکت فعالیت می کنند و خدماتی که آنها ارائه می کنند واقعا نیازمند حمایت است که وزارت دفاع باید به عنوان حامی از آنها به خوبی دفاع کند.
نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که برخی چون اصفهان یک استان تاریخی است می خواهند پروژه های عمرانی آن را تبدیل به میراث فرهنگی کنند خاطر نشان کرد: موزه دفاع مقدس استان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال حاضر نیازمند اعتباراتی است که خود دولت مصوبه آن را داده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc