کد خبر : 18082
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 15:01

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای اداری فلاورجان:‌ دولت مردان تا لحظه آخر باید در راستای خدمت به مردم فعالیت کنند

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای اداری فلاورجان مطرح کرد:‌ دولت مردان تا لحظه آخر باید در راستای خدمت به مردم فعالیت کنند دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: مسئولین نباید فکر کنند که سال آخر دولت است و با توجه به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید از فرصت موجود تا لحظه آخر در جهت

استاندار اصفهان در جلسه ی شورای اداری فلاورجان مطرح کرد:‌ دولت مردان تا لحظه آخر باید در راستای خدمت به مردم فعالیت کنند
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: مسئولین نباید فکر کنند که سال آخر دولت است و با توجه به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید از فرصت موجود تا لحظه آخر در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.
استاندار
دکتر رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های گوناگون پرداخت و اظهارداشت: در سه سال گذشته علیرغم همه ی محدودیت ها، در استان اصفهان بیش از ۵ هزار پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و امسال هم ۱۶۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
رسول زرگرپور افزود: در این مدت هرسال سهم اعتبارات غیردولتی و مشارکت بخش خصوصی بیشتر شده است و امسال ۸۶ درصد سرمایه گذاری ها مربوط به بخش غیر دولتی بوده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه نسبت مصارف به منابع بانکی نیز نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است، گفت: در سال ۹۲، این نسبت ۵۲ درصد بوده و امسال به ۹۲ درصد رسیده که این به جز منابعی است که در سطح ملی به برخی از پروژه های استانی اختصاص یافته است.
زرگرپور افزود: در سال های گذشته نرخ تورم در استان ۱.۵ تا ۲ درصد بالاتر از متوسط کشوری بوده است که امسال در خرداد ماه نرخ تورم به ۹.۲ درصد رسید که پایین تر از کشور است ولی کماکان نرخ بیکاری استان از متوسط کشور بالاتر است و باید بتوانیم طی چند ماه آینده مسائل مربوط به بیکاری را کنترل نماییم.
مدیرارشد استان با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در استان وجود دارد، افزود: تمام تلاش مدیریت استان در راستای مهار این مشکلات است.
وی به برنامه های دولت برای توسعه بخش صنعت و اقتصاد اشاره کرد و گفت: بسته ی حمایتی از صنایع خرد و متوسط در حال اجرا است و تاکنون ۴هزار و ۳۰۰ واحد در این سامانه ثبت نام کرده اند در حالیکه سهم استان از این منابع ۶۰۰ واحد بوده است.
استانداراصفهان با بیان اینکه از این تعداد ۹۳۰ واحد بررسی شده و به بانک ها فرستاده شده است، افزود: پرونده ی بیش از ۶۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات از بانک ها به تصویب رسیده است و ۱۴۰ واحد نیز به میزان ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
زرگرپور به پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: بیش از ۴ هزار پروژه ی نیمه تمام در استان وجود دارد که باید با قیمتی بسیار پایین برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود.
استانداراصفهان با اشاره به اینکه در هفته ی دولت هم به شرقی ترین شهرستان و هم به غربی ترین شهرستان استان سفر نموده است، گفت: علیرغم همه ی محدودیت ها، در شهرستان ها تحرک خوبی مشاهده می شود و به عنوان مثال امسال ۳۶ درصد بودجه ی شهرستان فلاورجان نیز اضافه شده و به عدد ۱۶۸ میلیارد ریال رسیده است.
زرگرپور افزود: با توجه به شأن مردم شهرستان فلاورجان، نیازهای آنان بسیار فراتر از این اعداد است ولی علیرغم همه ی محدودیت ها، باز هم اعتبارات خوبی هزینه می شود و البته این در حالی است دستگاه ها اعتبارات ملی خود را در این شهرستان نیز هزینه می کنند.
نماینده ی عالی دولت در استان در پایان ضمن تشکر از همه ی دولتمردان گفت: مسئولین نباید فکر کنند که سال آخر دولت است و با توجه به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید از فرصت موجود که خداوند در اختیار آنان قرار داده است تا لحظه آخر در جهت خدمت به مردم استفاده کنند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc