کد خبر : 18108
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 13:06

حرکت صحیح و معقولانه به سمت اجراى سند تحول لازمه ی رسیدن به آموزش و پرورش پویا و متعالیست که خواسته ى مقام معظم رهبرى هم مى باشد.

به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، به مناسبت هفته ى بزرگداشت دولت و روز کارمند،  جلسه ى شوراى ادارى آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان   در سالن امیرکبیر مدیریت ، برگزار گردید. در این جلسه ابتدا کلیپى با عنوان گزیده ای از فعالیتهای دوایر مختلف مدیریت در سال تحصیلى گذشته پخش

به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، به مناسبت هفته ى بزرگداشت دولت و روز کارمند،  جلسه ى شوراى ادارى آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان   در سالن امیرکبیر مدیریت ، برگزار گردید.جلسه-ی-شورا
در این جلسه ابتدا کلیپى با عنوان گزیده ای از فعالیتهای دوایر مختلف مدیریت در سال تحصیلى گذشته پخش گردید . سپس مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و تبریک روز کارمند و هفته ى دولت عنوان نمود : امروز کار کردن در اداره ى آموزش و پرورش با توجه به شرایط ، عمل ایثارگرانه است .
وى در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ى شهیدان رجائی و باهنر اذعان داشت : عملکرد دولت رجائی و باهنر چنان وسیع و تأثیر گزار بوده که به نظر مى رسد این دولت ، دولت چند دهه ایست و این نشان دهنده ى پشتکار و خلوص نیت و عزم و اراده ى پولادین دولت مردانى بوده که دغدغه ى اصلى شان حل مشکلات مردم بوده است
. دکتر کمالى در ادامه ی سخنانش به سى و سومین اجلاس سران و مدیران آموزش و پرورش اشاره نمود و گفت : حرکت صحیح و معقولانه به سمت اجرایی شدن سند تحول لازمه ى رسیدن به آموزش و پرورش پویا و متعالیست که از خواسته هاى مقام معظم رهبرى نیز مى باشد .
ایشان خاطر نشان نمود: در اجلاس سى و سوم ضمن تاکید بر لزوم حرکت صحیح و معقولانه به سمت اجرایى شدن سند تحول ، کیفیت بخشی به فعالیت هاى آموزش و پرورش و اصلاح وضع معیشتی فرهنگیان (باقرار دادن مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد تومان جهت رتبه بندى مرحله ى دوم معلمان ) مورد بحث و بررسى قرار گرفت.
مدیر آموزش و پرورش در ادامه به موضوع پروژه ى مهر پرداخت و از کلیه ى نیروهاى ادارى که در این  زمینه به هرنحوی فعال هستند ،تقدیر و تشکر نمود و گفت: هدف از اجرای پروژه ی مهر فراهم آوردن شرایط مناسب جهت فرایند یاددهى یادگیری در سال تحصیلى جدید در واحدهاى آموزشى است .  وی با اشاره به وظائف هرکدام از کارگروههای شش گانه ی پروژه ی مهر افزود : گرچه هرکدام از کارگروههای شش گانه  وظیفه ای مجزا دارند و لیکن تعامل و همکاری اعضای کارگروهها به کیفیت بخشى فعالیتها و برنامه ها و صرفه جویى درهزینه ها کمک می کند .
دکتر کمالى با اشاره به بحث هدایت تحصیلی پایه ى دهم و عملکرد بسیار خوب مدیریت شهرستان در این زمینه از حوزه ى معاونت آموزش متوسطه قدردانی و در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و انتقال اضطراری معلمان ، با توجه به اهمیت موضوع ، از همکاران خواست تا همچون گذشته با سعه ى صدر رفتار نمایند .در ادامه ى جلسه کارشناسان ارتقا نیروی انسانی  و امور حقوقی در خصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه ی کاری شان موضوعاتی مطرح نمودند که مورد بررسى و تبادل نظر قرار گرفت . در پایان به مناسبت بزرگداشت هفته ى دولت و روز کارمند از چند نَفَر همکاران ادارى با دادن هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc