کد خبر : 18559
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 10:18

مسابقات فوتبال نوجوان شهرستان فلاورجان با قهرمانی دارایی فلاورجان به پایان رسید‌

هفته پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان فلاورجان در رده سنی نوجوانان با برگزاری دو دیدار به پایان رسید. در بازی رده بندی دو تیم استقلال فلاورجان و هما کلیشاد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هما توانست حریف خود را از پیش روی بردارد و مقام سوم را کسب کند . فینال این

هفته پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان فلاورجان در رده سنی نوجوانان با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.img_20160915_090500
در بازی رده بندی دو تیم استقلال فلاورجان و هما کلیشاد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هما توانست حریف خود را از پیش روی بردارد و مقام سوم را کسب کند .
فینال این مسابقات با حضور نماینده محبوب و ورزش دوست شهرستان برگزار گردید که در پایان تیم دارایی فلاورجان با شکست تیم خاک زفره موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
در پایان نیز تیم های برتر جوایز خود را از دست حاج اقا موسوی نماینده و مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دریافت کردند.
در پایان نیز حاج اقا موسوی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه هیات فوتبال شهرستان گفت: خیلی خوشحال هستم در دو روز اخیر در جمع ورزشکاران حضور پیدا کرده ام روز گذشته با افتخار آفرینی هندبالیست ها به پایان رسید و امروز هم در جمع آینده سازان فوتبال شهرستان هستم .
وی همچنین از تلاش های محسن شفیعی رئیس هیات فوتبال شهرستان تقدیر کرد و افزود : خوشبختانه امروز شاهد هیات فوتبال بسیار قدرتمند و پرانرژی هستیم که جا دارد تشکر کنم از رئیس هیات که حتی هزینه های زیادی بصورت شخصی در رشد و پیشرفت فوتبال شهرستان انجام داده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین قول داد در اینده باز هم مثل سالهای گذشته  کمک های زیادی را برای هیات های شهرستان از وزارت ورزش دریافت نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc