کد خبر : 18924
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 13:36

لزوم تشویق دانش آموزان جهت مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن

،دانش آموزان مدرسه دخترانه شهدای شرودان  آغاز سال تحصیلی خود را با نواختن زنگ سرشماری شروع کردند. هدایت فرماندار فلاورجان در این مراسم  طی سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در برنامه ریزیهای کشور اشاره نمود و گفت  از امروز سوم مهر ماه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان

،دانش آموزان مدرسه دخترانه شهدای شرودان  آغاز سال تحصیلی خود را با نواختن زنگ سرشماری شروع کردند.

img_20160924_095603

هدایت فرماندار فلاورجان در این مراسم  طی سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در برنامه ریزیهای کشور اشاره نمود و گفت  از امروز سوم مهر ماه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان آغاز می شود و تا ۲۵ مهر ادامه دارد. اعلام آمار دقیق یکی از مهمترین ابزارهای توسعه هر کشور محسوب می شود که باید همه با همکاری هم موجبات اجرای این سرشماری را بصورت دقیق فراهم آوریم.

وی همچنین افزود تفاوتکه در سرشماری امسال با سال های دیگر دارد این است که سرشماری به صورت اینترنتی انجام می گیرد و مردم باید از سوم تا ۲۴ مهرماه به سایت سرشماری نفوس و مسکن مراجعه کنند و پس از اخذ کد رهگیری آن را در اختیار مأمور سرشماری قرار می دهند و در مرحله بعد از ۲۵ مهرماه به مدت یکماه بصورت حضوری و با استفاده از تبلت این سرشماری انجام خواهد شد.

فرماندار فلاورجان  در ادامه توصیه ای  به  فرهنگیان مدیران و معاونین و کادر  آموزشی  ودانش آموزان   داشتند که    خانواده هایشان را در راستای ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ترغیب نمایند که باعث میشود هم از نظر رشد و توسعه بین المللی ما را ارتقا خواهد داد هم از نظر صرف هزینه و  وقت  کمتر خواهد شد

وی در پایان از دانش‌آموزان خواست تا از خانواده، دوستان و خویشاوندان خود بخواهند از طریق اینترنت و مراجعه به آدرس www.sarshomari95.ir فرم سرشماری خود را تکمیل کنند و با دریافت کد آماری و نگهداری آن به مأمور سرشماری هنگام مراجعه به محل سکونت ارائه دهند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc