کد خبر : 18996
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 7:40

پرداخت مطالبات دامداران و گندمکاران /مشکل نقدینگی صنایع پلی اکریل، کاشی اصفهان و کاشی نیلو

نماینده فلاورجان در تذکری بر لزوم پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران بخصوص کارگران صنایع شبه دولتی در اصفهان نظیر پلی اکریل، کاشی اصفهان و کاشی نیلو تاکید کرد. ، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به وزرای کار و صنعت گفت: لازم است مشکل نقدینگی صنایع

نماینده فلاورجان در تذکری بر لزوم پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران بخصوص کارگران صنایع شبه دولتی در اصفهان نظیر پلی اکریل، کاشی اصفهان و کاشی نیلو تاکید کرد.
img_20160925_233342
، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به وزرای کار و صنعت گفت: لازم است مشکل نقدینگی صنایع شبه دولتی در اصفهان نظیر پلی اکریل، کاشی اصفهان و کاشی نیلو حل شود چون کارگران این واحدها شش ماه است که حقوق نگرفته و باید فکر ی به حال آنها شود.
موسوی لارگانی روز یکشنبه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش، افزود: از وزیر آموزش و پرورش درخواست دارم به وضعیت رتبه بندی معلمان رسیدگی کند.
موسوی لارگانی در تذکری دیگر به وزیر ارتباطات نسبت به عدم آنتن دهی تلفن همراه در اکثر نقاط کشور و مشکل اینترنت پر سرعت انتقاد کرد و گفت: از زمان واگذاری مخابرات به بخش خصوصی طرح توسعه ای انجام نمی شود و خیلی از خانوارها در انتظار تلفن ثابت هستند که باید این مشکل حل شود.
نماینده فلاورجان همچنین در تذکر وزیر کشاورزی بر لزوم پرداخت بدهی گندم کاران و دامداران تاکید کرد.
نماینده فلاورجان در مجلس در ادامه  میزان سرانه ورزشی شهرستان   را  پایین اعلام کرد و افزود: از وزیر ورزش می خواهم به مشکلات در این حوزه رسیدگی کند زیرا سرانه ورزش در شهرستان فلاورجان پایین است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc