کد خبر : 19029
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 20:11

نماینده مردم فلاورجان :طرح تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس رد شد

فارس  :  حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا،‌ حقیقی معاون رئیس جمهور،‌ نمایندگانی از گمرک و نیروی انتظامی برگزار شد. وی افزود: در این

فارس  :  حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا،‌ حقیقی معاون رئیس جمهور،‌ نمایندگانی از گمرک و نیروی انتظامی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شد که در این رابطه نمایندگان افرادی که این طرح را امضا کرده بودند،‌ حقیقی معاون رئیس جمهور،‌نمایندگان گمرک توضیحاتی در این زمینه ازائه کردند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ادامه نیز با ارائه نظراتی از سوی کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نیروی انتظامی و اعضای کمیسیون رای گیری شد که متاسفانه با یک رای اختلاف،‌ این طرح از نظر کمیسیون اقتصادی رای نیاورد و رد شد.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: البته این طرح در نهایت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و به رای نمایندگان گذاشته می‌شود.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc