کد خبر : 19040
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 22:09

بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که خدای متعال به ما عنایت کرده سرمایه‌ی منابع انسانی است

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان  روز یکشنبه  ۹۵/۰۷/۰۴ در ،آیین افتتاح دبستان ۶ کلاسه طرح برکت روستای کروچ فلاورجان  ، ضمن تشکر و خیرمقدم به مسئولین حاضر ، گزارشی از فرایند انجام این پروژه‌ی عمرانی ارائه داد. دکتر کمالی ضمن بیان مسائل و مشکلاتی که خاص این شهرستان است به‌ویژه کمبود فضای آموزشی مناسب ، بر

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان  روز یکشنبه  ۹۵/۰۷/۰۴ در ،آیین افتتاح دبستان ۶ کلاسه طرح برکت روستای کروچ فلاورجان  ، ضمن تشکر و خیرمقدم به مسئولین حاضر ، گزارشی از فرایند انجام این پروژه‌ی عمرانی ارائه داد.
%d8%a8%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86دکتر کمالی ضمن بیان مسائل و مشکلاتی که خاص این شهرستان است به‌ویژه کمبود فضای آموزشی مناسب ، بر لزوم و اهمیت ایجاد این فضاها تأکید نمود .
وی در ادامه به  اهمیت کار خیرین محترم مدرسه‌ساز  طبق فرمایش مقام معظم رهبری که(” مدرسه‌سازی خود جهادی مقدس است  “). گفت : این سخن دلیل و گویای عظمت و اهمیت این کار خیر و خداپسندانه است و همان‌گونه که  ریاست محترم جمهوری ، نیزمی فرماید :(” دولت و ملت در ایجاد فضای فیزیکی برای آموزش‌وپرورش در کنار هم هستند” ) ، ما امروز با افتتاح این مدرسه به عینه شاهد مشارکت همگانی دولت و ملت در به ثمر نشستن این حرکت عظیم  دولت و ملت  هستیم . ب
ایشان در ادامه عنوان نمودند که بی تردید بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که خدای متعال به ما عنایت کرده سرمایه‌ی منابع انسانی است و مدرسه بزرگ‌ترین منبعی است که می‌تواند عالی‌ترین سرمایه را تربیت کند . برای اینکه  تربیت عالی و تأثیر گزار داشته باشیم ،  باید بنیادی‌ترین کار که همانا آماده‌سازی فضای فیزیکی آموزشی مناسب برای دانش آموزان است انجام دهیم .
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فلاورجان  در پایان بیان نمودند که  امید است  با وفاق و همدلی که امروز بین دولت و ملت وجود دارد این شرایط برای شهرستان فلاورجان محقق شود و ما باهمت بلند همه‌ی عوامل اجرایی ، هم خیرین محترم که من دست همه‌ی آن‌ها را می‌بوسم و هم دولت خدمتگزار به‌خصوص مسئولین محترم اداره کل نوسازی و به‌ویژه مهندس سجاد بزرگوار،  شاهد مدارس  مجموعه‌ی برکتین در شهرستان باشیم .
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc