کد خبر : 19210
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 18:16

موسوی لارگانی : پیگیر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس هستیم

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با حضور دکتر زرگرپور استاندار اصفهان ،حجه الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف فلاورجان و اعضای شورا ، پنج شنبه ۸ مهرماه در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار گردید. در این جلسه پیرامون گردشگری ،قانون جدید مالیات ، قانون معدن

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با حضور دکتر زرگرپور استاندار اصفهان ،حجه الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف فلاورجان و اعضای شورا ، پنج شنبه ۸ مهرماه در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار گردید.
photo_2016-09-30_03-46-11
در این جلسه پیرامون گردشگری ،قانون جدید مالیات ، قانون معدن و قوانین اجرا نشده بحث و گفت وگو گردید.
نکات مطرح شده از سوی حجه الاسلام موسوی لارگانی در این جلسه :
بارها در مجلس چه دوره قبل چه دوره جدید از دولت خواسته ایم لایحه ای در راستای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و دائمی شدن آن به مجلس ارائه کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است . در حال حاضر تعدادی از نمایندگان مجلس در حال اماده کردن طرحی برای اصلاح این موضوع هستند . البته دولت هم اعلام کرده که در ماه های آینده لایحه خود را به مجلس ارائه خواهد نمود‌.
۹درصد ارزش افزوده برای کشور ما که در حال توسعه است واقعا زیاد است و فشار زیادی به مصرف کننده وارد می کند که باعث شده بیشتر مصرف کنندگان سمت جنس خارجی بروند چون در صورت استفاده از کالای داخلی چند مرتبه از تهیه مواد اولیه تا تولید نهایی باید ارزش افزوده پرداخت شود .
تعداد زیادی از صنعتگران حاضرند تمام امکانات کارخانه های خود را در اختیار دولت قراردهند و دولت فقط ۹ درصد ارزش افزوده را به آنها پرداخت کنند تا از این‌ راه امرار معاش کنند و سایر درآمدها را دولت بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc