کد خبر : 20277
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 11:54

مادر شهید جاوید الاثر« محمدرضا شفیعی» به فرزند شهیدش پیوست.

آبان ماه ۱۳۹۵ مرحومه مغفوره حاجیه خانم توکلی ، مادر شهید والا مقام« محمدرضا شفیعی»   به فرزند شهیدش پیوست. مادر گرامی شهید جاوید الاثر محمدرضا شفیعی پس از ۳۴ سال چشم به راهی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست و بعدظهر روز سه شنبه ۱۸/۸/۹۵ مردم شهید پرور همیشه در صحنه، پیکر این

آبان ماه ۱۳۹۵ مرحومه مغفوره حاجیه خانم توکلی ، مادر شهید والا مقام« محمدرضا شفیعی»   به فرزند شهیدش پیوست.12260_235
مادر گرامی شهید جاوید الاثر محمدرضا شفیعی پس از ۳۴ سال چشم به راهی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست و بعدظهر روز سه شنبه ۱۸/۸/۹۵ مردم شهید پرور همیشه در صحنه، پیکر این مادر شهید را تا گلزار شهدای افجد  بدرقه کردند و به خاک سپردند.

شهید  جاوید  الاثر محمدرضا شفیعی

نام پدر: حاج نعمت­اله

تاریخ تولد:۱/۲/۱۳۴۴

محل تولد: افجد

میزان تحصیلات: چهارم دبیرستان

تاریخ شهادت۷/۵/۱۳۶۱

محل شهادت: منطقه عملیاتی رمضان

مزار شهید: منطقه عملیاتی رمضان

 شهید جاویدالاثر محمدرضا شفیعی در سال ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و با شمیم جان پرور وجودش در ظل توجهات خداوند حکیم و سعی و تلاش پدر و مادری رئوف به سروی جمیل مبدل گردید. شهید بعد از دوران کودکی پا در مکتب عشق و ایـثار می­گذارد و با پشتکار و همّتی والا تحصیلات خود را تا پایان مقطع دبیرستان ادامه می­دهد تا با تحصیل علم و دانش بر شناخت و معرفت خود بیفزاید. او از مکتب اسلام و عشق به پیامبر اکرم و ائمه هدی (ع) که با جانش آمیخته و با اعتقاد به کلام رهگشای “کلُّ یومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا” راه خویش را انتخاب نموده و با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) وارد مدرسه عشق می گردد و پس از گذراندن دوره های آموزش نظامی با ایمان و اتکال به نیروی لایزال خداوند برای حراست از عزت و سربلندی کشور و آرمان های مکتبش عازم جبهه های حق علیه باطل می­شود و رشادت هایی به تمام معنا از خود نشان می دهد و با ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی، معنا و مفهوم شهادت را در کامش گوارا می سازد. و با توسل خالصانه و روح عبودیت که در او اوج می زد معشوقش را هرگز فراموش نمی کرد.

 شهید در تاریخ ۷/۵/۱۳۶۱ در حالی که مسئولیت بی سیم چی گروهان پیاده را بر عهده داشت در عملیات رمضان بر اثر اصابت ترکش مجروح و جاویدالأثر می­گردد و دیده به جمال جمیل ذوالجلال می گشاید و تنها خاطرات دلاورمردی و حماسه سازی او به دست خانواده اش می رسد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc